tirsdag 20. desember 2011

Julegavedrysset går til;

Viser bare noen "randoom" bilder fra butikken, da dette innlegget egentlig skal handle om noe annet.
Så her er en av moselampeskjermene mine. Min kreasjon, men nå eiet av en kunde;)
Også har jeg laget julestjerner av gammle noteark. Ikke noe vanskelig, bare å sette igang å rulle. Ideen så jeg på bloggen "sjarmerende jul". Og jeg som bare elsker gammelt papir, måtte bare lage slike selv. Så takk til Hanna som er så snill og deler sine ideer.
http://sjarmerendejul.blogspot.com/
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Så til dagens sak: Jeg har jo trukket ut de tilfeldige av deltakerne i julegavedrysset som skal få julegave.
Duk til Siri Berge, Saueskinn til Marianne Eftestøl, Smykke og såpe til Synnøve Smebye, Romduft og såpe til Kerstin D. Røskeland og hemmelighet til Elin Kristin Nilsen. Så da er det noen damer som går og gleder seg.
Nå skal jeg bare pakke noen ordre og komme meg på posten.
Ha en superduper førjulsdag:)

2 kommentarer:

  1. Gleder meg til pakken kommer:-)
    Tusen takk for premien.
    Blir vel et blogginnlegg om den etter vært:-)

    Klem Synnøve

    SvarSlett