onsdag 23. november 2011

Skal så lite til...i butikken

Det skal så lite til. Noen lerketre-greiner er jo nydelige i seg selv. Vi har hengt de opp i taket og pyntet med julepynt.

Spesielt sink er vakkert sammen med lerkegreinene syns jeg.







Her er mye å velge i og jeg har planen klar for hva jeg skal ha over spisebordet hjemme.




Mange butikkbilder og lite tekst i dag. Det var det jeg hadde tid til.

Må innrømme jeg er begynnt å stresse med jentenes julekalender. Har ikke fått kjøpt inn noe enda, så stresset er foreløpig bare i hodet mitt. Der jeg liker det mist. I morgen skal det være klart, for jeg vil ha et stressfritt hode til helgen;)

Og for å unngå mer stress i denne skjønne førjulstiden, for det er jo bare skjønn den skal være, så skal jeg handle en god del julegaver på nett i år. Mens jeg sitter og koser meg i sofaen med jentene ved siden av. De ser på tv og jeg handler julegaver, med senkede skuldre. Ellers blir det bare gaver fra egen butikk. Selvfølgelig. Jeg har det jo litt enkelt sånn.
Tuddelidu, ha en herlig og stressfri kveld du også.

3 kommentarer:

  1. Så fine de englefigurene var. Nydelig fasong på de. Jeg tenkte å lage noen lignende i hvit kartong, og henge fra bjelkene i taket.

    SvarSlett
  2. Herlig! Liker lerkekvister men får ikke tak i :( Nekter å kjøpe en liten kvast for 349,- asså!

    Herlige bilder Ragnhild!

    Ikke stress, du komme i mål - always

    stor førjulsklem

    SvarSlett
  3. Så fint og spesielt dere har pyntte! Lerkegreiner er jo så fine og hører liksom jula til!

    Vakkert rett og slett!!!

    SvarSlett