torsdag 24. november 2011

Julestjerna på lager igjen. Ludvig og Rudolf

Heisann sveisen. Da var julestjerna kommet opp i vinduet mitt.


Ludvig in the house;) Ja stjernen heter Ludvig. Og jeg kan ikke bli mer fornøyd med superflotte Ludvig. Det er en lyst å komme inn i stuen og se den store flotte stjernen henger der. Sjelden jeg nyter synet av noe slik, men denne blir jeg liksom bare sittende og se og se på.
Den er 118cm i dim. og har 5m. lang ledning.
Rudolf har også fått komme inn i varmen. Han ble kjøpt til jul for mange år siden og jeg syns den passer så godt sammen med naturen rundt huset vårt. Den er jo laget av bjørk. Så den står på trappen hele året. Plutselig er den blitt supertrendy. Nå skal jo naturen inn i stua og ikke minst dyr. Synn det ikke finnes flere å få tak i.



Inne i selve stjernen er der en plastramme rundt lyspæren. Så henger den lettere på plass der den skal være. (Ledningen og lyspæreholderen er hvit så det må være skygge som gjør den sort på bildet. Veldig snålt).



Stjernen ble utsolgt i butikken på bare et par uker. Men i dag fikk vi ny forsyning. Du finner den og mange andre stjerner HER

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

På lørdag er det åpning av julegaten i Asker. Tenning av julegran, sang og musikk. Tenker det kommer til å bli nydelig. Programmet finner du på facebooksiden til Asker Sentrum.

Håper vi sees.

2 kommentarer:

  1. Så fin julestjerne, og Rudolf var jo helt skjønn, da;) Deilig tid vi går i møte nå! Ha en fortsatt fin kveld. Klem fra Eli:)

    SvarSlett