onsdag 16. november 2011

Glitter


Brrrr,, i dag har det altså vært iskaldt. Vi har mange kuldegrader og barfrost. Alt er hvitt ute men ingen snø, bare frost. Og det er jo vakkert. Får meg til å tenke på de gamle Amrikanske julekortene jeg har etter bestemor. De er overstrødd med glitter og utrolig vakre. Tror de er fra 50-tallet. Og etterligner helt klart glittrende frost.

Julekulene fra Miss Etoile går også litt i samme gate. Skjønne pastellfarger og mye glitter.

Mye er allerede utsolgt så vil du sikre deg noe av de skjønne kulene så må du ikke vente lenge.

Nå er det på tide å få minstejenta i seng her. Har kost meg med en kopp kusmite. 4 røde frukter ble det i kveld. Må variere litt på smakene vet du. Så jeg har mer enn en favoritt. 4-5 kanskje og flere kommer det helt sikkert å bli.

Nei nå må jeg hive meg rundt her. Skal sy knapper i en genser jeg har strikket meg også. Er spent på om den duger for salg. Gjør den det så blir det kanskje noen for salg i butikken også.

Ha en fin kveld alle sammen.

4 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅ det er så mye fin julepynt.
    Gleder meg jeg :)
    Klem fra Tine

    SvarSlett
  2. Ahhh så fine bilder vennen. Gleder meg sanseløst :)

    Har plutselig MYE tid mens jeg venter på hjerteoperasjon så jeg svinger innom for en kaffe til uka

    KLEM Klaffen

    SvarSlett
  3. Du, så lekkert!
    Nydelige julekuler..sukk!
    Og skjønne julekort:))
    Me like!
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. Masse fint hos deg... Ja her i vest er det kaldt også.. deilig syns jeg... men kan godt komme snø som ligger gjennom desember 0=))

    ha en fin uke

    klem Kerstin

    SvarSlett