tirsdag 18. oktober 2011

Pip, pip det er snart Jul.

Det kommer en god del fugler til jul. Og jeg syns jo alle er søte og vakkre og har bestillt alle skalgs farger og fasonger til butikken. Tenkte dere skulle få se noen av de her. Men som du skjønner så er det faktiske enda flere i nettbutikken.


Noen syns det er altfor tidlig med jul nå, men tiden fram til jul går rasende fort for travle foreldre og det må vi ta hensyn til. Men selv om julevarene er på plass i nettbutikken, så tro ikke du kommer til en julepyntet butikk i Støket 7 i Asker. Det syns også jeg er for tidlig, så vi venter til 1.november med det. Men ser du noe i nettbutikken du vil kjøpe i butikken så er vi ikke seine med å løpe ned på lageret og hente det opp til deg. Det er bare morsomt. For vi digger all den fine julepynten og syns du er lur som er tidlig ute;)


Se bare på denne nusselige dompappen som ligger i et halmrede. Små detaljer som smelter et julehjerte.



Nå skal jeg gjøre litt mer husarbeid. Har du hørt noe så dumt. Ja, ja. Sånn er det når vaskedamen er syk og hybelkaninene ligner lange slanger som danser etter meg ut døren.


2 kommentarer:

  1. Hei Ragnhild,nå er det jammen lenge siden jeg har lagt igjen et spor.......selv om jeg ikke går glipp av noen innlegg :) Nå måtte jeg bare,jeg elsker jo fugler,vettu.......så det spørs om det ikke blir mye fuglesang rundt juletreet,her i år :) Rart det der,hver jul så tenker man at til neste år,da trenger jeg ikke kjøpe noooooe julepynt.......hihiiii...men SÅNN blir det jo aldri :) Jeg er for svak,for det....... nei,du får kose deg med å lage julebutikk snart,tiden går så utrolig fort nå......... - Klem fra meg.

    SvarSlett
  2. Så underbara små dekorationer! Jag är lite trött på alla röda tomtar så dessa ser fina ut!

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvarSlett