torsdag 10. mars 2011

Sanselig Sommer. Jeg er med:)

Jeg er med:)
Fjo!! Jeg hadde nemlig ikke fått dette med meg før fristen var gått ut. Jeg hadde ikke hatt tid til bloggrunder, og når jeg endelig skulle sette meg ned og kose meg rundt i blogglandia var det ikke mange klikkene før boken dukket opp. Også fikk jeg være med allikevel. Så glad jeg ble:)
Her er jo så mange flinke fotografer som er med, så dette må jo bli veldig bra. Tenk da, alle de beste hagebildene samlet mellom to permer.
Også gleder jeg meg veldig til lanseringsfesten. Noen kjente og mange å bli kjent med.
¤
At jeg skal selge boken i butikken og nettbutikken er så klart en selfølge.
Den kan forhåndsbestilles i nettbutikken nå. Her (Porto kun 110,-)
Ingen sommer uten...

4 kommentarer:

  1. Så gøøøy!! ,)) Gratulerer masse Ragnhild!!!
    Vi ses på lanseringsfesten ;))
    Gleder meg ,)
    Nyt dagen!!
    Klem Anki

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye Ragnhild.. så koselig...mange som gleder seg til denne boken kommer ut 0))

    ha en fin helg

    Klemmer =)))

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye, Ragnhild :)
    Så gøy da :) gleder meg masse til
    boken kommer ut - Ønsker deg en
    strålende søndag, klem fra Mette

    SvarSlett