onsdag 9. mars 2011

Vintage By Fè + litt til.

Da er de første klærne fra Vintage By på plass i butikken og
Nettbutikken.

Jeg skal helt klart ha en slik lang kjole. Kjøpte en variant i fjor sommer og trivdes veldig godt i den. Denne kommer jeg til å trives enda bedre i. For den er litt roligere i uttrykket og litt mer meg.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Her pakker vi ut påskeegg, høner og kyllinger + mange nye kaniner fra Maileg i dag.
Også kommer det, om lidt, et eget bloginnlegg om boken Sanselig Sommer. Jeg er nemlig med jeg også:) Har egentlig veldig mye å blogge for tiden. Vi lager nytt design i nettbutikken, vi får stadig inn nye varer og hjemme er der mengder av forandringer jeg skulle ha blogget. Hvor blir tiden av, sier nå bare jeg. Akkurat nå er jeg veldig glad meg og Siv (flinke Siv, vår nye dame i butikken, lager nydelige annonser) fikk i vei annonsen til Bolig+ nå 10min over deadline. Phu! Da er det godt med en kopp kaffe, dere:)
¤
Ha en fin dag da alle sammen.

1 kommentar:

  1. Ja den kjolen var bare lekker!!!!!!!!!!!!!! Føler et visst "må-ha" sug eg også!!!!!!! Vintage by Fe har utrolig mye fint!SMykkene under også...sukker her jeg sitter kan du skjønne:)
    Det høres ut sm du har spennende dager...kos deg masse :))))
    tove:)

    SvarSlett