onsdag 8. desember 2010

Varer fra Chic Antique.

En meget fortvilet Lastebil sjåfør kom og ba meg om hjelp. Han hadde en stor pall til meg. Sjåføren var fra Polen og hadde ikke levert varer til meg før, så han hadde valgt en parkering et godt stykke unna. Og der sto en to meter høy pall på fortauet mitt i Asker sentrum. Og den kom ikke av flekken. Det er nemlig snø på fortauene og de små hjulene til jekketrallen hadde kjørt seg fast. Det var omtrent 300 meter bort til butikken og det hjalp ingenting at jeg sto der og dyttet. Glatte sko hadde jeg også. -16 kalde og folk som bare ristet på hode og flirte av oss, var en god grunner til å gi opp, og løpe tilbake til butikken og hive seg på mobilen. Hjelp!!
Heldigvis kom postbudet forbi og han hjalp å dytte pallen bortover fortauet:) før noen svarte på mobilen.
Tusen takk snille postbud.
Etter en stund dukket min kjære mann opp også. Så bar han varen ned på lageret og inn i butikken.
Det ordner seg for snille jenter:))
Det var nemlig veldig mange store og flotte varer i pallen.
Bare se de flotte speilene. Desverre så har jeg ikke så veldig bra bilder av disse varene så jeg må nok ta noen nye. Det vet jeg at jeg får tid til i morgen, så da skal dere se hvordan de tar seg ut i butikken.

Dette speilet er bare så flott. Bare må ha.

Og kasser, jeg bare elsker kasser.

Nydelig klokke.

Dette hjertet har jeg begynt å surre en blonde rundt. Det ble såklart veldig vakkert.

Også giner med tekst. Større enn de jeg har hatt inne tidligere. Den største er 100cm. De er så dekorative og flotte. Jett om jeg skal ha med en slik hjem. Ungene går og spør, hva jeg vil ha til jul. Jeg vil ha en slik gine, et speil og en kasse så klart, den tøffe krakken som kan justeres i høyden er også på ønskelisten. Men mamma jeg kan jo ikke kjøpe noe i butikken din. Det må du lille venn, ellers kan det bare være. Nå skal pappa og jentene ut og handle når jeg har fri fra butikken, og jeg kan begynne å glede meg til å pakke opp pakkene.
Jess!! Jeg gleder meg til jul:))

7 kommentarer:

  1. Wow, det er ikke bare bare å drive butikk....mye sjauing også....
    Prøver å fa tatt meg en tur til Asker til uken...Begynner å bli en stund siden jeg var innom sist. Har fryktelig lyst på gardinene fra Jeanne D'arc....men skal jeg ha må det bli 8 høyder....sukk.

    SvarSlett
  2. Jammen måtte du sliten med den pallen du..men kanskje det var verdt det når man så hva som var oppi---

    så mye flott.... og vil ha ting...

    må være spennende å åpne alle kassene..

    Nyt adventsdagene..

    Klemmer 0))

    SvarSlett
  3. dtete var rått... hikk,så flott!!

    SvarSlett
  4. WOW!!!!!! Så mye lekkert! Kunne tenkt meg ALT...thihi=)! Huff...som dere slet med den pallen...godt det ordner seg for snille piker;)! Gleder meg til flere bilder!!!

    Nyt førjulsdagene=)!
    Klemmer!

    SvarSlett
  5. sukk, sjekk den øverste krakken der da...lekkert!

    ha ei fin ukeslutt, regner emd søstra mi er innom deg titt og ofte ;)

    klm

    SvarSlett
  6. Vilka underbara varor, har funderat på att ta detta företag som ny leverantör i vår..funderar på att åka upp till Oslo sista helgen i januari..då är det ju mässa och jag antar att du ska på den???

    Önskar en fin helg och får du tid så gå in på min konkurrense och ta en jullott, klemmer VIOLA

    SvarSlett
  7. Virkelig flotte ting du har fått inn i butikken din. Sukk.... God helg. Førjulsklem Merethe

    SvarSlett