mandag 6. desember 2010

Hengende pynt.

Jeg blir aldri lei denne kjettingen med klyper. Finner stadig på nye ting å henge der. Julepynt og julekort er jo en selvfølge. Også blir det så fint.
I går kom det varer fra Jeanne d'Arc Living. Og der var det mange skjønne "gamle" apotekerflasker. De har en kant øverst langs tuten og det gjør at de henger trygt etter en snor rundt halsen. Nå kan en ha en grønn "juekvist" eller en liten blomst, og vann så klart i flaskene.

Julekuler fra Jeanne d'Arc
Likte de rosa julekulene til Jeanne d'Arc også jeg. Fikk faktisk litt lyst å bare ha slike på treet. Det hadde blitt så fint. Men så hadde jeg syns synn på alle de andre kulene som ikke fikk være med. Så det rosa treet får bare være i hodet mitt, også skal jeg pynte med sølv og fattigmannsølvkuler + noen nye rosa kuler. De er "oksiderte" og litt varierende i fargen akkurat som i fattigmannsølv så de passer igrunnen perfekt til de kulene jeg har i fra tidligere år.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Litt seint ute med å åpne ny luke i kalenderen i dag. Ja det er en julekalender i nettbutikken. Et nytt flott tilbud i hver luke. Men det har nemlig vært nettproblemer i hele Strøket 7 i hele dag. Vi har ikke vært på nett i det hele tatt i butikken. Og da får jeg jo ikke lastet hverken opp eller ned noe som helst. Nå er jeg hjemme og sitter her venter på stengetid i butikken. Så får jeg logge meg på butikkdataen og ordne med kalenderluke og mye, mye annet.
Ha det så fint alle sammen:)

4 kommentarer:

  1. SÅ fine de julekulene! :)

    SvarSlett
  2. Nydelige og stemningsfulle bilder...og julekulene var kjempefine..


    ønsker deg en fin kveld.o=))

    klemmer =)

    SvarSlett
  3. Kjempe lekkert=)! Ja, de lenkene med klyper på er geniale!!

    Ha en flott tirsdag videre=)!
    Klemmer!

    SvarSlett
  4. Ja de rosa kulene var virkelig skjønne, jeg ser det treet foran meg med slike kuler på jeg også...det ville blitt så vakkert! :)

    SvarSlett