lørdag 11. desember 2010

Nyheter fra Jeanne d'Arc Living.

Disse vingene er så flotte. De har alle fjør på ene siden og dun på andre siden. De største her er leddet og kan vifte med vingene.

De kom for noen dager siden og er nå på plass i butikken og nettbutikken.

Disse speilfatene var så vakkre at jeg har tatt inn 4 størrelser. De minste har hempe og kan henges opp til pynt. De har alle fin patina og vakkert monogram i hvitt. Apotekerflaskene er også veldig skjønne. Sett flere sammen eller bruk de som kuvertvase og la alle spisegjester sin egen flaske med en blomst eller lys i.

Denne kisten er også veldig tøff. Ja egentlig helt rå, med fint låsbeslag og tøff tekst. Har inne flere kistevarianter nå. En diger fra Nordal, sorte fra Chic Antique og denne fra Jeanne d'Arc.

Og se denne søte smørkinnen. Dette er en tro kopi av en gammel fransk og jeg er sikker på at den funker. Snurrer og går gjør den i alle fall. Men først og fremst så er den med på å skape det rette nostalgiske og franske miljøet.

Litt mer julepynt kom der også. Og dette vakkre kremmerhuset er jo bare nydelig. Englevinger langs kanten og vintage bilde.



Puten her er stor og har dun innerpute. 1 stk. igjen.

Fine ting alt i sammen. Og mer er på vei;)
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Nå skal vi i kulturhuset og se Kristine Glennes balettskole sin juleforestilling. Aurora vår skal danse hip hop og teaterdans. Hun har danset hver kveld denne uken for fullt sal. Ikke mindre enn 5 forestillinger, så jett om vi gleder oss.
Tenk at jeg har hatt fri i dag. Gro og Ida har vært på jobb i butikken og jeg har jobbet så mye i det siste at jeg fikk klar beskjed om å holdt meg hjemme. Vi klarer dette fint vi så slapp helt av og kos deg med julepynting og slikt hjemme du. Ok:) Og det har jeg virkelig gjort. Det har vært deilig.
Ha en superduper lørdagskveld alle sammen, nå må jeg løpe.
Nb! Der er vervekampanje på facebooksiden vår.

10 kommentarer:

  1. Så masse fint du viser!

    Kos deg med fri og dans på kulturhuset :)

    Klem fra Linda

    SvarSlett
  2. Herlighet så mye fint...vil ha kista og smørkinna... helt rått altså...


    Kos deg og nyt helgen =)

    klemmer

    SvarSlett
  3. Fineste englevingene jeg har sett!

    SvarSlett
  4. Så mange finfine ting altså. Kremmerhuset er helt nydelig. Wow. Må komme meg til Asker snart kjenner jeg!! Klem i julestria! Signe

    SvarSlett
  5. Hei, og takk for kjempekos treff i butikken din i går! Du har virkelig en helt fantastisk butikk, og du kan føle deg rimelig sikker på at du har meg tilbake om ikke så alt for lenge.... ;o) Skal selvsagt blogge innlegg, men siden jeg ikke hadde med kamera i butikken din, håper jeg at jeg kan låne noen bilder av deg (selvsagt med påtegning om at de er lånt..)...!???

    Nyt adventsuken videre Ragnhild!

    Goklem fra Hildegunn

    SvarSlett
  6. Her var det MASSE flott! Likte den smørkinneren.

    SvarSlett
  7. Du har utrolig mye fint. Du skulle v
    ist hvor ofte jeg er inne å sikler. Og sikle det kan jeg vet du. ;-) Må ha genet slår til igjen.
    Kisten kunne jeg lett hatt både her og der. Sukk..
    Lineca

    SvarSlett
  8. Såååå mye vakkert Ragnhild!!!
    Må komme innom deg snart igjen.
    Veldig lyst på sånne englevinger.

    Håper du har hatt en koselig kveld med forestilling.

    Klemmer i natten

    SvarSlett
  9. Så mykje fine ting du viser frem.
    Den kista kunne eg tenkt meg ja.

    Ha vidare ei fin førjulstid. :)

    SvarSlett