fredag 17. desember 2010

LindaSofia Clothes - min skjønne nabo.

Pakke-pakke-pakke-pakke pakke-pakke-pakke-pakke
Det er lange dager i butikken og jeg pakker inn og pakker inn. Om ikke det var nok så har jeg fått den der "harke tid for vi må finne skjegget.......pakke pakke" sangen på hjernen. Litt glad, litt gal og litt irriterende.
Når jeg var ferdig med all pakkingen og alle kundene var gått, sånn ca 20.30 i kveld, og jeg kom ut for å rydde inn utevarene, ja da snødde det. Det var så koslig med alle lysene på juletrærne og nysnøen så jeg mått ta bilde.
Her ser dere butikken til værdens beste nabo-butikkdame. Hun er designer og tryller fram de kuleste nye kreasjone av gamle herreskjorter og bukser. Jeg har flere stykker som jeg er kjempeglad i, og min manns skjorter henger ikke trygt i skapet lenger. Hi,hi. Tenk så flott å en kjole av noe som har vært din kjære sitt. Det er så bra! Som Linda Sofia pleier å si til det meste. En riktig optimistisk gladjente. Unikt og spennende. Jeg kunne ikke fått en bedre nabo.
Her er hennes hjemmeside og noen av modellene hun syr.
Ha en deilig helg da dere.

1 kommentar:

  1. Koselig med gode naboer... ser kjempekosleig ut utenfor butikken deres..

    ønkser deg en fin helg''

    klemmer =))

    SvarSlett