tirsdag 21. desember 2010

Inspirasjon

Så er det siste innspurt før juleroen senker seg.
Har du ikke funnet den riktige kransen i år så kan du gjøre som meg. Surr hvitt stoff rundt en ring og heng blonder og kuler i den. Vips, så er julestemningen på plass.

Disse sandkakeformene er bare så skjønne. Har fortsatt noen igjen av de i butikken.
Jeg har funnet noen varebilder fra butikken. Tenkte de kunne være til litt inspirasjon.


Nå er pausen min over og jeg må løpe.
Take care og senk skuldrene alle sammen.
Klem Ragnhild.

6 kommentarer:

  1. Så fin den kransen da, herlig! :)

    SvarSlett
  2. Du har så mye fint i butikken! Neste gang skal jeg være barnløs når jeg er innom. Men til da koser vi oss med nydelig Kusmi-te! God jul:)

    SvarSlett
  3. Vilken fin krans! Så enkel o vacker...:)
    Önskar dej en riiktigt GOD JUL!...
    Kraamizar Git

    SvarSlett
  4. Lekre bilder og nydelig krans!

    Riktig GOD JUL til deg :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  5. Jag vill bara titta in hos dig och önska dig en riktigt fröjdefull jul! KRAM Petra, Romantiskahem

    SvarSlett
  6. Hei skjønne deg :)

    Jeg som skulle juleshoppe hos deg :( Først innleggelse på Riksen så hjemme i to døgn før vi fikk omgangs syke på besøk. Er det mulig? Snuppa ligger strak her og jeg har 4000 ( ikke litt mindre da ) ting å gjøre. Nå ble uttrykket ALENE mor ganske så forsterket. Ingen som melder seg frivillig til å passe spy syke barn gitt :p

    Men men.. ei vennine våger og satser på at dette går bra - så i kveld får eg ett par tre timer md shopping.. før julestemningen skal innta heimen. Har bestillt :)

    Ønsker deg en super fin jul - kos deg med familine og nyt de fine dagene. Stor klem

    SvarSlett