onsdag 29. desember 2010

KONKURANSE

Vi feirer overgangen til et nytt år og slutten på et fantastisk år med nyåpnet butikk.
Det er så kjekt med alle som har tatt turen og besøkt butikken vår i Asker. Mange har kommet langveis fra og jeg er ydmyk og takknemlig. Mange kommer igjen og igjen og det føles ekstra kjekt å se at vi har fått mange faste kunder.
Og da er det på tide med et lite gavedryss syns jeg. Du kan vinne den flotte duken fra Jeanne d'Arc Living, om du deler og inviterer på facebook. Legg igjen en kommentar om at du har gjort det, enten her på bloggen eller på facebook og du er med i trekningen. Klarer vi å komme over 3000 på face så legger jeg til en gevinst til.
Det blir også gevinst til alle som linker bloggen i sin egen blogroll.

Trekning blir det 31.januar.
Tuddelidu og lykke til.

36 kommentarer:

  1. Såååå fin! Jeg deler og innviterer gjerne. :-)

    SvarSlett
  2. Deler og inviterer selvfølgelig, 502 stk :O) Flott duk.
    Hilsen
    Yvonn Ødegård Østensen

    SvarSlett
  3. Jeg har delt og innvitert... du ligger i bloggrollen min allerede..

    klememr O=))

    SvarSlett
  4. Hvem vil gå glip af denne fine gave, ikke jeg så er med igen med 3 lodder har også inviteret alle venner fra min facebookliste så nu kan jeg kunne krydse finger endnu engang.For denne fine gave vil passe så fint i min nye spisestue
    Kram og rigtig godt nytår

    SvarSlett
  5. O himmalaya for en flott og generøs gave! Jeg er ikke på facebook, men linker for harde livet på bloggen da ;-)

    SvarSlett
  6. Invitert på Facebook og delt på blogg :)

    SvarSlett
  7. Da har jeg linket til siden din også. Har delt og på facebook også:)
    Klem J.

    SvarSlett
  8. Så snill du er som vil gi bort denne vakre duken Ragnhild!!

    ★˛˚˛*˛°★SNART 2011!!!★* 。*★* ˛

    Tusen takk gode du, for all den inspirasjonen og gleden du har bragt inn i blogglandia i år - gleder meg utrolig til å følge deg videre i det nye året!!!

    Ønsker deg en flott nyttårsfeiring, og så sees vi i 2011 :o)

    Stor klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  9. Delt og invitert, Følger på bloggen, som synes på min blogg allerede.

    God nytt år.

    Jorunn

    SvarSlett
  10. Dette blir jeg gjerne med på, nydelig duk!!
    Jeg har linker og følger deg:)
    Klem Hanne

    SvarSlett
  11. Delt og invitert på fjesbokå :-)) Tvi tvi den duken var stilig ...

    SvarSlett
  12. Jeg er med, hvis en fra Danmark må, krydser fingre :)

    SvarSlett
  13. Jeg linker fra min blog. Skøn blog og skøn gave.

    SvarSlett
  14. Har delt og vervet før, men har nå laget link i bloggen min til konkurransen og håper denne blir godkjent :

    http://gojinta84.blogg.no/1295203495_konkurranse_hos_walla.html

    Hilsen Yvonn Ødegård Østensen

    SvarSlett
  15. Da har jeg invitert på FB.

    Kari :-)

    SvarSlett
  16. Delt og invitert :o)

    SvarSlett
  17. Har delt og invitert på facebook, og lagt til som bloggfølgjar.

    SvarSlett
  18. Hei!
    Skal invitere på fb, og legge ut på bloggen min :)

    SvarSlett
  19. Sikke en fin gave! Har delt på facebook og glæder mig til at føælge med her på bloggen :-)

    SvarSlett
  20. Har klikket på "liker" og invitert. :)

    SvarSlett
  21. Og nå har jeg blitt følger av bloggen din også. :)

    SvarSlett
  22. har ingen blogg, men vil da gerne være med:)

    SvarSlett
  23. jeg har delt :-) tone lærum

    SvarSlett
  24. Har delt Wallas Verden med alle mine venner på facebook!! :)

    Men du skrev:

    "Det blir også gevinst til alle som linker bloggen i sin egen blogroll."

    Alle??

    SvarSlett
  25. Da har jeg delt på FB, men dessverre finner jeg ikke linken til å invitere. Denne ser ut til å forsvinne på mange av FB sidene om dagen. men skal sende invitasjoner når den dukker opp igjen :-)
    Flotte sider, og fin butikk dere har. Og den duken var "bærre lekker"
    Ha en god natt

    SvarSlett
  26. jeg er med på ett lodd.... :)

    SvarSlett
  27. Linken er delt med mine venner:)))))))) Ha en strålende dag:))

    SvarSlett
  28. Da har jeg invitert venner, og krysser fingre og tær for at jeg er den heldige vinneren :))
    Ha en fin dag videre.

    SvarSlett
  29. Hej!! Jeg er ny her på din lækre blog... Jeg har delt på facebook. kærlig hilsen Maria

    SvarSlett
  30. jeg deler og melder meg på konkuransen! Nina

    SvarSlett
  31. Delt og invitert og krysser fingrene får at du får mange nye venner på fjæsboka!

    Klem

    SvarSlett