fredag 31. desember 2010

Godt Nytt År!

Arbeidsdagen er over. Butikken stengt og alle ordrer pakket.
Vi skal være hjemme og feire nyttårsaften.

Og feiringen startet med fakkeltog kl 17.00. Det er tradisjon på Øvre Drengsrud og veldig koselig.
Nå er vi hjemme og forbereder kalkunen. Det lukter himmelsk godt og jeg gleder meg til kalkun og hjemmelaget karamellpudding.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Takker alle sammen for et herlig år i blogglandia, i nettbutikken og butikken.
Må dere ha en fantastisk nyttårsfeiring.
Og til slutt vil jeg ønsker der hell og lykke i det nye året.

6 kommentarer:

  1. Og Godt Nytt År til deg min besteste Asker venn :)
    Her sitter jeg med ei med kvalme til halsen ( reisefebr ) Pappa`n kommer å henter klokke 0400 da er sydenland neste....

    snxs i 2011 Ragnhild - stor klem

    SvarSlett
  2. Høres kos ut! :)
    En stille stund her før neste post på programmet. Alle slapper av en stakket stund :)

    Gleder meg til å følge med videre i 2011 :)

    ♥ GODT NYTT ÅR! ♥

    Nyttårsklem fra Tove

    SvarSlett
  3. Hei Ragnhild
    Tusen takk for kjempefint bloggår, med masse flott inspirasjon!!:) Håper du får en flott feiring i kveld, og ikke minst et godt nytt år. Ønsker deg alt godt for året som kommer, gleder meg til å følge deg videre! Stor klem fra Mette
    ╔═════════ ೋღ❤ღೋ ═════════╗
    ೋ ❤❤❤~~GODT NYTT ÅR~~❤❤❤ ೋ
    ╚═════════ ೋღ❤ღೋ ═════════╝

    SvarSlett
  4. Hei
    GODT NYTT ÅR!!
    Tusen takk for koselig blogge år, gleder meg til å følge deg videre inn i et nytt og ubrukt 2011.
    Klem Hanne

    SvarSlett
  5. Hei og GODT NYTT ÅR!!!!

    Koselige bilder:)
    Det vart ikkje fakkeltog på oss ,pga. stormen som herja her i heile går...Men men, bedre lykke neste gong;)

    Kos dåkke i nyttår`s helga!

    Klem Mette

    SvarSlett
  6. Ønsker deg et godt nytt år.
    Jeg håper jeg for anledning til og besøke butikken din i sommer.
    Klem Synnøve

    SvarSlett