onsdag 17. november 2010

Fra den gang da....

Nå har hortesiaen som jeg plukket inn fra hagen i høst, tørket og blitt virkelig vakker. Beholdt så fint den blå fargen. Har lagt den i en gammel stetteskål. Minner ikke mye om høst, vinter eller jul der den ligger så blå og fin. Men så får den meg til å tenke på våren og at solen snart snur nå.
Også elsker jeg dette gamle bildet jeg har arvet etter bestemor og Walla. Ikke bare forde det har så vakkert motiv med engler. Det jeg liker mest er at det viser så godt de vakkre hvite klærne og sengklærne. Mengder med kapper og blonder oppi en så fin smijernsseng. Alle klærne og skoene til jenta som sover så søtt. Englene som passer på og brer teppet over henne er også skjønne tanker. Dette er det ultimate soveromsinteriør for meg. Saueskinn på gulvet forran sengen skulle jeg også likt å hatt. Tror jeg må skaffe meg det.
¤¤¤¤¤¤
Ha en deilig dag alle sammen.

5 kommentarer:

  1. Nydelig farge på Hortensiaen din.. jeg fikk til å tørke min og beholde fargen denne gangen.

    Nydelig bilde også..

    ønsker deg en fin dag 0)

    klemmer

    SvarSlett
  2. Ahhhh,so nydelig bilde. Herlige detaljer! Forstår at du er glad i dette bildet.

    Og Hortensiaen hadde ein utrulig skjønn farge, ser nesten levande ut:)

    Klem Mette

    SvarSlett
  3. Her var det mye herlig! Stas å hilse på idag. MÅTTE bare inn på pcen og se på bloggene deres. Herlig! Stor klem fra meg! Blogglisten er straks en realitet :-) Signe

    SvarSlett
  4. Jøss, holder Hortensiaen seg fin og blå ennå? Fin var den!

    Koselig det bildet i bakgrunnen!;)

    SvarSlett
  5. Hei Ragnhild...vil du komme inn på bloggen min en tur...kanskje du vil være med å spre budskapet du også.....handler et gavekort hos deg før jul..hvis det er noen bilder du vil ha med i innlegget, si bare i fra!
    Klem, M

    SvarSlett