mandag 22. november 2010

Fargerik jul.

Julekuler med farge.
Ja jeg er litt lei av bare sølvkuler og fattigmannsølv-kuler jeg da. Ikke det at jet skal skifte ut alle kulene mine i år. Men noen nye med farge er det helt klart plass til. Så jeg syns det er kjempestas med de fargerike kulene til Miss Etoile. Også så morsomme. Muffens-kuler, ugler og sopper. Også får jeg ordentlig bestemorfølelse av alle de fargene og det kan jeg jo like.

Jeg har jo kuler flere plasser rundt om i huset. Ikke bare på juletreet. Neida, noen heger i en girlander, noen ligger på fat og noen pryder vinduene. Alle i små grupper her og der.

Kjenner jeg gleder meg til å pynte til jul i år. Og jeg skal pynte tidlig. Så jeg er sikker på at jeg får tid til det. Har hørt rykter om at det skal være vanvittig travelt, med butikk, de siste ukene før jul;) Gleder meg til det også jeg da.
¤¤¤¤¤
Må dere alle ha en deilig uke.
Klem:)

8 kommentarer:

  1. Vilka unerbara kulor, ljuvliga färger på dessa, jag pyntade redan till julmarknaden i butiken, skönt att ha den att skylla på....0) ha en fin vecka, kram VIOLA

    SvarSlett
  2. Jeg ønsker meg noen gamle kuler jeg da. Er litt lei at alt er hvit og sølv, så i år skal jeg ha bitte litte grannemed farger:DDDD klemz

    SvarSlett
  3. Herlig julepynt. Disse kulene er bare så fine. Har et par gamle etter min bestemor, og her en dag kjøpte eg ei slik kule som er på det øverste bildet + en liten fugl. Ha ei flott veke. Klem.

    SvarSlett
  4. Ja!JA! eg og vil ha fargar i år :)

    SvarSlett
  5. Hei på deg,nå er det altså alt for lenge siden jeg har vært innom her.....! Ser det har vært litt action med et visst,hvitt bord...... :) Nydelige julekuler du har fått inn,og gjett om disse gir bestefar/mor-følelse hos meg også !!! Yes ! Så noen slike skulle jeg gjerne eid.....for som du,så sprer jeg dem overallt,i kurver,skåler,vinduer o.l ........da trenger man jo mange,ikke sant.........hihiiiii :) Ønsker deg en fortsatt fin uke :)

    SvarSlett
  6. Masse flott og skjønne julekuler Ragnhild...

    litt nytt blir det nok her også..selv om jeg har satt en liten stopper for innkjøp av julepynt.. loftet bugner av kasser med julepynt ..hihi

    klemmer =))

    SvarSlett
  7. Nyyydelig, de øverste er akkurat sånne som nin bestemor hadde :)

    Må nok ta turen til Asker igjen snart :)

    Ha fine dager!

    Klem fra Tove

    SvarSlett