lørdag 23. oktober 2010

Sjarmerende styling

Jeg har vært så heldig å fått hjelp til styling i butikken. Hanna med bloggene "Hannas Sjarmerende " og "Sjarmerende Jul" har vært på besøk. Og det ble så vakkert. Det er damen som kan sine saker. Full av herlige ideer og sjarme;)
Tusen, tusen takk Hanna, du er en engel. Og jeg er supertakknemlig for at butikken ble så fin, og for at jeg har lært masse. Dette er bare ene bordet så her kommer en fortsettelse for de som følger med.

Midt i herligheten står en gammel flaske som en gang i tiden har inneholdt Amerikansk Olje, av alle ting:) Nå er den vase til sommerens siste hagerose. Det er en Mm boll og det er bare så skjønt å kunne plukke inn slike nå. Buskene står fulle av knopper der ute i kuldegradene. Tenker jeg må plukke de og laget en krans. Det skal jeg gjøre i morgen.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
God helg alle sammen.

11 kommentarer:

  1. så lekekrt bord i butikken, fint stylet og herlig med god hjelp da. ønsker eg en riktig fin søndag. klem Monica

    SvarSlett
  2. Vakkert satt opp. Synd butikken din ligger så langt unna. :) I dag skal vi en tur på antikk og bruktmesse i vikingskipet. Alltid spennende å se om vi finner noe fint.

    SvarSlett
  3. Kjempelekkert!!
    En drøm av en butikk, skulle gjerne ha vært der..sukk!!
    Ha en vakker søndag!

    SvarSlett
  4. så nydleige bilder... hanna er superflink og kreativ! god å få hjelp av noen som ser med andre øyne, og litt objektivt,skjønner..?!
    fikk hilsen fra hanna, ho hadde snust på såpene...
    goklem,magny

    SvarSlett
  5. Så godt du er fornøyd :) Jeg kommer gjerne tilbake til din hyggelige butikk og ikke minst til en hyggelig butikkeier!

    Nyt søndagen...og "beina på bordet".

    KLEM fra Hanna

    SvarSlett
  6. Så flotte bilder fra butikken..så kjket å få hjelp da... og Hanne kan nok dette ja..

    håper du får en fin sødnag.

    klemmer

    SvarSlett
  7. Det ble superkult! Tenk å få hjelp nettopp derfra :-)

    Ha en fin uke i butikken!

    Marie

    SvarSlett
  8. Så lekkert det ble=)!!!! Godt med god hjelp! Ha en flott kommende uke!

    Klemmer!

    SvarSlett
  9. Nydelig innredet butikk. Hvor ligger den?
    Klem Alfa

    SvarSlett
  10. Ble skikkelig fint - har enda ikke klart å komme meg til Asker innenfor åpningstidene dine.... Blir gjerne seine kvelden før jeg kommer meg noen steder.

    SvarSlett
  11. Så flott -og så koselig med litt hjelp -og nye impulser :)

    Nyt dagen og den nye uken!

    Klem fra Tove

    SvarSlett