tirsdag 19. oktober 2010

Tittei:)

Hva skjer? Ingenting? Ja en kan jo begynne å lurer, når blogginnleggene blir sjeldnere enn en gang i uka. Jeg går her og tenker, nå må jeg, i kveld skal jeg, i dag vil jeg bare gjøre det. Blogge altså. Men så må jeg først ta meg av nettbutikken, bestille varer, redigere bilder og ja det er alltid noe annet jeg bare må gjøre først. Også bildene da. For at de skal kunne brukes i nettbutikken så må de ligge på, ikke pc'en, men på selve datanettet i butikken. Det betyr at jeg ikke har tilgang til de når jeg er hjemme. Jeg kunne jo bare tatt nye bilder, men så ligger bestandig fotoapparatet i butikken det også. Nå er vi jo midt inne i en periode med nye varer i butikken hele tiden og det er vel først og fremst der det ligger. Listene over varer som skal ut i nettbutikken er lange. Og jeg liker å de på plass der, før pallen ruller inn i butikken.
Men nå er je altså hjemme og blogger fra vår stasjonære pc på kontoret. Og der fant jeg en mappe som er akkurat to år gammel. Har dere sett noe så nusselig. Jeg elsker kattunger og denne klarte jeg ikke å gi bort. Nå spretter hun rundt her og er blitt en skikkelig bøllepus. Men fortsatt veldig skjønn. Også minstejenta mi da. Blitt 5 år nå og veldig mye større enn på bildet her.
Ja tiden flyr. Og får meg også til å tenke på at jeg har hatt nettbutikken i to år nå. Ja på selvsete Hallowen gikk den online, og det er jo ikke lenge til.
Så altså, mens jeg ikke har blogget, så har jeg bestilt varer fra Pip. Der er det jo tomt, og nesten tomt for mye, igjen. Det samme gjelder skiltene så det er bestilt ganske mange flere av de også. I går kveld gikk det i lys. 100% stearin + litt tilbehør fra Affari. På vei er to paller med varer fra Chic Antique og store esker fra Maileg. Skulle ikke forundre meg om det snart kom varer fra Nordal og Miss Etoile også. Har jo store restordrer der, så det kan jo dukke opp når som helst. Også Bloomingville ja. De varene er også sent fra Danmark. Og nå blir de også å finne i selve butikken. Meg og nabobutikken i Asker sentrum Moodies er blitt enige om det. Hun får Walters. Dere kan vite det var med tungt hjerte jeg ga fra meg de, men så får jeg kjøre på med Bloomingville og det betyr mye. De har jeg jo i nettbutikken fra før og det blir litt greiere å kunne ha de begge plasser. Også er det ikke minst flott å kunne sammarbeide med konkurentene og ha et fortrolig forhold til hverandre. Det setter jeg stor pris på.
Nå må jeg løpe!
Ha en deilig dag da dere:)


17 kommentarer:

  1. Kjempesøt liten pus, og flott jente også. :)

    SvarSlett
  2. Nåhhhh .. for en herlige pusekatt .... og se den søte og stolte jenta som bærer på den :o)

    SvarSlett
  3. Søt pus sammen med vakker jente. SÅ vakker hortensia du har på hytta. Elsker den blomsten.

    SvarSlett
  4. Nudelignurk av en kattunge og nydelig lita jente også ;-D
    Det er godt å høre at du har masse å gjøre da ;-)


    Klem fra Grete

    SvarSlett
  5. Herligt, av og til trenger vi å sitte å bla blandt gamle bilder også. tiden går så alt for fort.....
    Ang. fordeling av grossister, enig med deg....Jeg tenker at det å kunne sammarbeide slik at en ikke kjører de samme varene er både viktig og riktig. Vi har gjort det samme med "lille stasjon" i lierbyen. Vi er ikke bare konkurenter.....med et bredere tilbud ønsker kundene å komme til begge butikkene.... selv om det betyr at en kansje ikke får akkurat de varene.

    SvarSlett
  6. Smelt så nydelig pus og nydelig prinsesse:)
    Ha en fin dag, klem Hanne

    SvarSlett
  7. Å for en skjønn liten pusekatt *dån*
    så utrolig mye glede med dyr i huset :-)
    Ha en fin dag
    Hilsen elin

    SvarSlett
  8. Det låter ju perfekt att ni kan jobba så ihop, ha en fin dag och vilket rart foto på söta dottern med rara kissen, ha en fin dag, klem VIOLA

    SvarSlett
  9. Jeg bare 'datt' innom bloggen din, og fikk inspirasjon både her og der. Nydelig pusekatt, forresten.

    SvarSlett
  10. skjønner du har det kjempehektisk om dagene...
    men så moro å se disse bildene da...verdens skjønneste kattunge og dattera di så søt hun er...

    Klemmer

    SvarSlett
  11. Åååå...så supernusselig kattunge, og så søøt datter du har! :) Håper du har det mindre hektisk nå, men på den annen side...om du har det hektisk med butikken din så må jo alt tyde på at det går strålende hos deg! Klem :)

    SvarSlett
  12. Hærremin, for en skjønnhet, hjertet mitt smelter fullstendig!! Skjønner godt at du bare måtte beholde den goingen der!! :)

    SvarSlett
  13. Noen bedårene bilder! Noe så nyyydelig.

    Må snart besøke deg i butikken!

    MAIAklemmer

    SvarSlett
  14. Så skjønn!!! Både pusen og datteren din. Nydelige er de!! God helg, klem fra Jorunn

    SvarSlett
  15. Herregud så vakker pus!!! Såååå skjønn farge. Ser ut som en abyssiner jo :) NURK!!!

    *vil å ha kattunger*

    SvarSlett
  16. Så nydelig pusekatt! Ønsker meg en selv, men det er nok noen år frem før det kan passe med katt. :)

    Skjønner godt at du ikke rekker over alt - og bloggen er jo ikke det viktigste, det er jo det livet vi lever hver dag som er det viktige, så får bloggingen komme i en annen rekke. Så flott at det går bra med butikken din!!

    Ønsker deg en god helg!

    Klem fra Solrosa

    SvarSlett