søndag 31. oktober 2010

I Butikken i Dag.

Heisann!

Det er blitt søndag igjen. Det betyr at jeg er i butikken og stayler og flytter rundt på alle varene. Og i dag er jeg i julemodus. Mange kunder har de siste ukene etterlyst julepynten, så nå kan jeg ikke vente lenger. Uansett om noen syns det ødelegger litt for julestemingen i desember, så må jeg ta andre hensyn. Og jeg tenker at, skal stakkar mor og kanskje far, få julestemingen på plass i de tusener hjem, så må de gjærne begynne tidlig. Det var anderledes før når den ene, oftest mor, var hjemmeværende og hadde god til til å få gjort alt i desember. Slik er det jo bare noen få som har det nå. I de fleste familiger er de voksne i full jobb. Og i desember dukker det opp allslags avslutninger for barna, adventstilstelninger, julebord, julemarked og ja allverdens ting en bare må stille opp på. Og det blir mindere og mindre tid til overs, til å forberede julen på. En skal handle, en skal bake og en skal jo kose seg. Og skal en få til alt isammen så må en bare begynne tidlig. Og da er det fryktelig greit at jula er på plass i butikkene;)

Jeg er langtifra ferdig enda. Men det begynner å ta form, og derfor må jeg skynte meg å vise dere de siste bildene av Hannas Sjarmerende Styling. Bare legg merke til hvor fint fargene harmornerer og tar opp hverandre. Virkelig behagelig for øyet.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Nå skal jeg ut og plante noen babytrær.

See You:)

8 kommentarer:

  1. kjempefint det blir,
    klart julevarene må ut nå, vi må jo se hva som finnes å planlegge julen, liker å se på juletingene jeg.
    ha en fin kveld,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Det ser aldeles nydelig ut, disse bildene fra butikken din.
    Jeg synes det er koselig å se etter julepynt i butikkene nå for da har jeg god tid til å forberede meg.

    Men du, planter du trær nå?
    Går det?

    Lykkeliten

    SvarSlett
  3. Herlig med jul. Vi begynner å ta frem julevarene i butikken i morgen vi også! Men, en ting vi venter så lenge som mulig med, er julemusikken. I hvert fall ikke før desember kommer den frem, noe som gjør at julestemningen får et lite push :)

    Klem Kaja:)

    SvarSlett
  4. Mye lekkert i butikken din ja. :)

    SvarSlett
  5. Kjempekosleig jobb da...og det blir flott hos deg =))

    Kos deg og nyt kvelden.:
    *Klemmer 0))

    SvarSlett
  6. Så lekkert det er i den koselige butikken din=)!! Og så mye fint!

    Ha en flotters uke og kos deg med julestylingen=)!

    Klemmer!

    SvarSlett
  7. Flott i butikken din nå og veldig koselig med en tur innom.

    Ginen var perfekt! Har reklamert litt for Wallas Verden idag :)

    Nyt kvelden!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  8. Så koselig du har stylet det! Du har så mange fine ting, skulle ønske jeg en dag kunne komme innom butikken din! Ha en fin kveld! :)

    SvarSlett