tirsdag 4. mai 2010

Magasinet Jeanne D'Arc Living lagt ut.

Magasinet Jeanne d'Arc Living er lagt ut i dag.
Det ligger under "varer som kommer" og kan så klart forhånds bestilles.
En liten smakebit på noen av bildene fra bladet.

Og de er så klart helt nydelige.
Jeg gleder meg virklig til det kommer.

Nå er en herlig mandag over. Her har vært sånn et skjønt vær. Deilig å ta pausene ute i solen. Det betyr at jeg har fått flyttet et par stauder mens jeg inntok latten.
I går plantet jeg...tror det ble 10 stk. georginer. Litt voldsomt med så mange potter inne på sturegulvet, så noen får overleve ute. Jeg vet det ikke blir nattefrost så det går bra. Men så har jeg noen inne da. Så de får det ekstra varmt og skal skyte litt fortere;) Liker høydepunktet når disse blomstrer på seinsommeren. Så varer sommeren litt lengre.
Løp å kjøp: Georginer du også.

1 kommentar:

  1. Takk for det, jeg gleder meg veldig tl turen nå! Lekre bilder fra bladet denne gangen også.Går det bra i den nye butikken din??

    SvarSlett