tirsdag 27. januar 2009

Vinn et gavekort

I forbindelse med at jeg har passert 10.000 besøkende på bloggen, blir det en liten feiring her.
Du kan vinne et gavekort på kr 300,- fra nettbutikken Wallas Verden.
Legg igjenn en liten hilsen i innlegget her og prøv lykken.
Lager du en link til butikken min på siden din eller har en link så får du to lapper med navnet ditt i bollen. Fortell meg at du har gjort det i kommentaren din.
Det var hovedgevinsten. 2 trøstepremier blir det også. Hver sin forundringspakke.
Trekningen skjer den: 20.februar
Lykke til

105 kommentarer:

  1. Juhuuu, dette vil jeg bli med på. Jeg har link på siden min :)

    SvarSlett
  2. Å bruke 300,- i butikken din er jo verdens letteste sak. Får nok bein og gå på. Jeg vil gjerne være med. Gratulerer med passeringen!

    SvarSlett
  3. Heihei! Jeg vil veldig gjerne være med i trekning - en drøm å kunne handle litt hos deg :)

    Jeg har også linket deg :)

    KLemmer

    SvarSlett
  4. Gratulere med 10 000 besøkende! Gavekort hos deg hadde jo vært veldig kjærkomment, så jeg linker deg på siden min. Ha en fortsatt fin ettermiddag og kveld.

    SvarSlett
  5. Gratulerer masse :))
    Dette blir jeg med på hihi ;)
    Og håper selvfølgelig at jeg blir trukket ut ;)
    Klart jeg linker til deg...

    Klem,Kari

    SvarSlett
  6. HEi..vil også være me i konkurransen..linker nettbutikken din til siden min:)tvitvi...maligima

    SvarSlett
  7. Oi, dette var ikke dumt! Er jo stadig inne å titter på alt det fine i butikken din :)

    SvarSlett
  8. Gratulere så masse med 10 000 besøkende!:)Så spennende at du har et gavekort i fra nettbutikken din...Jeg har hatt link til nettbutikk din lenge jeg!:)

    SvarSlett
  9. Rett som det er innom den butiken din jeg, go klart vil man være med på trekningen av et gavekort kan du skjønne!!!

    SvarSlett
  10. Gratulerer med de fyrste 10 000! Kjekt med mykje besøk og flotte netthandelssider har du fått også.
    Skal leggje lenke til deg på sidene mine også :)

    Britt

    SvarSlett
  11. Så spennende, jeg vil være med! :-) Følger deg, men ikke sikker om jeg har link, så det skal jeg ordne nå ;-) Ha en fin kveld! Klem-Mia

    SvarSlett
  12. Gratulerer med 10 000 besøkende ! Dette så spennende ut, jeg vil være med i trekningen din. Har linket deg : )

    Ha en fin uke !

    SvarSlett
  13. Gratulere så mye med de første 10 000 besøkende!

    Jeg blir gjerne med i trekningen;-)

    Ønsker deg en fortsatt fin uke!

    Klem, Linda.

    SvarSlett
  14. Hei,hei!
    Vil gjerne prøve lykka, og vere med i trekkinga. Eg lagar sjølvsagt link:)

    SvarSlett
  15. Å ja,selvfølgelig vil man være med på en slik trekning!!Har lagt til link til butikken din på siden min jeg;) SÅ kansje jeg er dobbelt så heldig!!!*klæm*

    SvarSlett
  16. Gratulerer så mye med de første 10000 besøkende...veldig gøy :)

    Og ikke minst vil jeg gjerne være med å vinne et gavekort på 300 kr. har linket deg inne hos meg :)

    Klem....

    SvarSlett
  17. Jeg vil også gjerne være med;) 300kroner da man;)

    SvarSlett
  18. Jeg har også lyst til å handle hos deg - og jeg har laget innlegg med link til deg. ;)

    SvarSlett
  19. Du har en väldigt fin blogg du!:-) Kram Stina

    SvarSlett
  20. Er det ikke rart hvor fort det blir et stort tall? Det var først da fikk teller og kunne følge med Live at jeg forsto hvor mange som egentlig var innon. Det gjorde også at jeg tenkte mer over hva jeg la ut om i innleggene.

    Jeg prøver nå lykken hos deg og har lagt inn link til butikken din under mine favorittbutikker! Tvi tvi sier jeg da!

    SvarSlett
  21. Hei på deg,
    jeg vil veldig gjerne delta i konkurransen din!
    Har linket deg under mine favoritter.
    Må bare gi deg skryt,som jeg fikk høre av mi kjære goe venninne.
    Hun bestilte julegave til seg selv hos deg,og ble så superfornøyd og glad over din fantastiske service :o)
    Da sier jeg bare tvi-tvi og ha det bra.
    Kjerstiklem

    SvarSlett
  22. Den som intet våger, intet vinner!!

    Jeg er inne her titt og ofte, men legger kanskje ikke igjen så mange spor etter meg.
    Liker meg veldig godt her inne hos deg.....

    -Aina Wie-

    SvarSlett
  23. Gratulerer så masse!! Jeg vil gjerne være med i trekningen jeg:)))

    Klem Kari Ann

    SvarSlett
  24. åååå... det må man bli med på....

    SvarSlett
  25. Grattis med over 10.000 besøkende...!!! :)
    Jeg vil gjerne vinne ja...
    Har selvfølgelig linket deg på siden min + et helt innlegg om konkurransen din... ;) he he

    *--- Klem ---*

    SvarSlett
  26. Jeg vil også være med i trekningen. Sjelden jeg vinner noe, men det skader jo ikke å delta! Gratulerer med så mange besøkende :)

    SvarSlett
  27. Ja, det er jo interessant å vite for de som annonserer også:-)
    Elsker den søte bollen min. Nå krysser jeg fingrene og håper jeg vinner. Legger en link til deg inne hos meg. Kos blogg du har. Klem

    SvarSlett
  28. Hi hi, flirer litt for meg selv, for svenskene har forlengst spredd the news om "lite nytt" etter Formex messen ... Du kan ta en titt på bildene fra Formex hos Fint Hemma., link hos meg, der var ikke mye nytt gitt, som hun fastslår. Bevares, mye fint ,men ikke noe revolusjonerende:o)
    Sikkert finanskrisen som setter en grense og så blir det plankekjøring....Men jeg blir jo litt skuffet da, når endel av sakene som jeg og flere med har eid i både 1 og 2 år blir presentert som nyheter 2009 rundt om,... så dum er vi ikke hi hi.

    Grattis med mange besøkende, er deg vel unt!
    Klem

    SvarSlett
  29. Gratulerer med så mange besøkende på bloggen din! Du har det veldig koselig her inne :)

    Jeg vil gjerne være med på trekningen, og har også lagt en lenke til butikken din hos meg.

    SvarSlett
  30. Hei Ragnhild! Så fin nettbutikk du har :) Jeg vil gjene være med i konkurransen din. Har satt inn Wallas Verden-bildet med link på bloggen min.

    Ta en titt på min nettbutikk også da vel... Frøken Fryd www.frokenfryd.com

    Klem fra annen Askerbøring ;)

    SvarSlett
  31. Hei, ja klart jeg vil være med å feire! Fikk som du så tips om bloggen din - og skal absolutt linke den på rollen og alt! Flott at du kommer på treffet da - gleder meg!Klem

    SvarSlett
  32. Hei på deg:) Klart jeg vil være med på trekning..så gøy! Flott innlegg fra deg på nib:) ha en fin kveld, klem fra Josefine

    SvarSlett
  33. Ett stort grattis och så klart jag vill var med och pröva min lycka! Ha en bra kväll, kram VIOLAN

    SvarSlett
  34. Jeg er på en liten runde for å se hvem som skal på bloggtreff 6 februar i sandvika. Så må liksom forberede meg litt:-) Synes litt skummelt men skal nok ta mot til meg å komme.

    Flaks hadde jeg også som ble med i trekningen av konkurransen din.

    SvarSlett
  35. Jeg linker så klart!!! KLem og grattis med mange innom!!

    SvarSlett
  36. Har hatt link til siden din en stund, og jeg ønsker så klart å delta:0)

    SvarSlett
  37. Så morsomt!
    For jeg la deg til på siden min, før jeg leste innlegget!
    :)

    SvarSlett
  38. Helt klart med!!! Og seff er du linket på siden min under "nettbutikker som er verdt et besøk" Wow 10 000 besøkende det er bra! Natti natt fra meg.

    SvarSlett
  39. Hei Ragnhild:)
    GRATULERER såå mykje med 10.000 besøkande ...så artig då. Eg har ingen teller..men tenker det hadde egentlig vore litt artig:)
    Som du veit bruker eg å legge igjen spor her inne hos deg...og derfor takker eg òg ja til å være med på denne trekninga. Eg får meg liksom ikkje til å være med på trekninger på dei bloggane eg ikkje legger igjen kommentarer...men hos deg føler eg at eg kan gjere det med god samv.het.Og link har eg hatt til deg ei stund..er som du kanskje veit ein ganske fersk blogger..vèl 2 mnd..med du verden så gøy. Veldig fint gjort av deg då..gåvekort kr 300,- :):)
    Ha ei fortsatt fin veke :)klem :)

    SvarSlett
  40. Hei!
    Så flott at du likte linken på siden min,var det ikke masse vakkert på bloggen hennes også?

    Jeg vil gjerne være med i trekningen,du vet vel at jeg har link til nettbutikken din?? Klem

    SvarSlett
  41. Så spennende !! Jeg er med ! :)

    (foressten når venter du å få inn nye Maileg kaniner? Hadde vært så kjekt å gitt til vesla som snart blir 4 ! :)

    Hilsen i natten fra meg ! :)

    SvarSlett
  42. Jeg tar linken til butikken din med imorgendagens innlegg jeg !:)

    SvarSlett
  43. Hei! Dette var en helt ny blogg for meg. Dumpet inn her gjennom at jeg besøkte Berit T, hun er min bloggvenn.
    Du har en flott blogg, og hit kommer jeg nok igjen på besøk senere også.
    Gratulerer med 10000 besøkende!
    Den butikken din ser spennende ut!
    Jeg bruker vanligvis ikke å delta i slike trekninger på blogger jeg ikke besøker selv, men denne gang
    ble fristelsen for stor. Hvis det ikke er greit, dropper du bare å skrive mitt navn, du har jo så mange likevel.
    Hilsen fra Trøndelag.

    SvarSlett
  44. ...meg igjen,-
    utrolig bra å lese innlegget ditt på NIB-
    så bra skrevet,- så inspirerende oh flott!
    du er dyktig,- takk.....

    SvarSlett
  45. Hei på deg.
    Så koselig dette var da. Det har jeg lyst til å være med på vett du.
    Har lagt det inn på bloggen min, og linket til både deg og butikken, så da får jeg ha lykke til :o)

    Ha en superfin dag da ...

    SvarSlett
  46. Hei igjen og tusen takk for link til Frøken Fryd butikken! Lykke til vidrer med din lille butikk! Vi bor i Asker begge to forstår jeg :)

    Ha en fin kveld! Klem fra Erika

    SvarSlett
  47. Heisann

    Så herlig blogg du har, her likte jeg meg, og konkuransen din vil jeg også være med på.

    Ha en fin kveld, nå må jeg inn og titte i nettbutikken din:)

    hilsen Gamlå

    SvarSlett
  48. Å så spennende! Gratulerer så mye med 10.000 treff! Link til butikken din er lagt til i listen av nettbutikker jeg besøker!

    SvarSlett
  49. Dette ser jo kjempespennende ut! En skikkelig butikk for mitt hjerte!
    Jeg legger linken til deg i candyboxen min på bloggen min!

    SvarSlett
  50. Gratulere med så masse besøkende:)
    Er med på trekningen med glede:)
    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  51. Hei! Dette hørtes kjekt ut, og det er det flere som synes ser jeg....Lykke til med trekningen! Klem

    SvarSlett
  52. Gratulera så mye med 10000 besøkende :)
    Har linket til deg på siden min.
    Ha en fin helg!!

    SvarSlett
  53. Gratulerer med jubileum!

    Kari :-)

    SvarSlett
  54. Hei hei, prøver lykken her i trekkningen din!! Flott premie. Fann bloggen din gjennom Guttemamma og er super glad for det. Du har en kjempe flott blogg og masse flott i nettbuttikken din (vil du få inn igjen de tre spolene)Liknker til deg på bloggen min.

    ønsker deg en super flott helg. Smil fra Miriam;)

    SvarSlett
  55. Hei igjen.
    Vi var inne i Kheops pyramiden ja, jeg var første mann av alle den dagen, det er visst bare 200 stk som får gå inn pr. dag. Snakk om energikick, det var akuratt som om noe slo meg i brystet når jeg kom inn i kammeret. Kunne godt gjort det en gang til ja.
    Vi har forelsket oss helt i Egypt, så til høsten blir det ny tur.
    Gleder meg...

    Ha ei fin helg :o)

    SvarSlett
  56. Hei på deg!
    Vil gjerne vinne gavekort jeg:)
    Masse fint i butikken din som jeg kunne tenke meg. Bestilte varer fra Wallas Verden før jul, og du yter en fantastisk god service!!!
    Klem Johanne C. :)

    SvarSlett
  57. Vil selvfølgelig være med i konkurransen om et gavekort ;)

    SvarSlett
  58. Så gøy! hyggelig med masse besøk:) Blir gjerne med på trekning... Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  59. Takk for titten på bloggen min og takk for hintet om konkurransen din. Den hadde jeg helt oversett da jeg var innom! Jeg linker til nettbutikken din på bloggen min og krysser fingre for at det blir jeg som blir den heldige til å "svi av" 300,- i nettbutikken din!
    Ha en flott søndags-kveld videre!

    SvarSlett
  60. hei :) eg vil vere med på konkurranse din!!! :) legger link til butikken din i bloggen min :)
    Klem Marny :)

    SvarSlett
  61. aiaiai, jeg vil veldig gjerne være med!!! Har linket deg på siden min også!!

    SvarSlett
  62. Hei :-) prøver igjen,,,gikk ikke stad å legge igjen kommentar her... Blir gjerne med i denne trekningen :-) Har linket deg til siden min :-) Fin måte du får reklamert for butikken din dette her:-) Lurt!!

    Ha en fin kveld :-)

    SvarSlett
  63. Hei :-) prøver igjen,,,gikk ikke stad å legge igjen kommentar her... Blir gjerne med i denne trekningen :-) Har linket deg til siden min :-) Fin måte du får reklamert for butikken din dette her:-) Lurt!!

    Ha en fin kveld :-)

    SvarSlett
  64. Hei :-) prøver igjen,,,gikk ikke stad å legge igjen kommentar her... Blir gjerne med i denne trekningen :-) Har linket deg til siden min :-) Fin måte du får reklamert for butikken din dette her:-) Lurt!!

    Ha en fin kveld :-)

    SvarSlett
  65. så kom det tre stk :-) jaja :-) beklager det :-)

    SvarSlett
  66. gjett om jeg vil være med da ??
    ja takk:-)
    tvi tvi til alle før meg og.

    SvarSlett
  67. Så spennende! Jeg vil gjerne være med her! Tusen takk for muligheten til å vinne! Gratulerer med dine 10.000 treff på bloggen! (jeg feirer i samme anledning selv, på egen blogg).

    Jammen mye fint å beundre her inne hos deg!... De badebombene var jo til å spise opp - hadde jeg ikke visst det var badebomber og vært på besøk, hadde jeg nok lett kunne gå i fella å sette tennene i en sånn! *lol*

    Ha en fin dag videre! Hiv deg gjerne med i min giveaway og min blog candy! Klem, Hege

    SvarSlett
  68. Hei, og gratulerer med 10000besøkende :-)
    har linket på siden min :-)

    klem fra Benedicte

    SvarSlett
  69. ÅÅÅ dette må man jo være med på, legger ut link på bloggen min!
    Spennende
    :)

    SvarSlett
  70. Heisann...
    Gratulerer så mye med de drøye 10000 - er det ikke gøy vel??? Og så konkurranse da - sååå spennende!!! Linker deg på siden min, og krysser fingrer og tær ;o)

    Ønsker deg en flott uke videre!!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  71. Hei!!

    Gratulerer med dine 10.000!! Så spennende med konkurranse! Hvertfall for meg som er heeeelt ny på dette! Har sett litt i butikken din, og det blir nok lett å bruke de 300 kronene:)

    Ha en fin dag videre!

    Klem Anita

    SvarSlett
  72. I want participate from Spain, and i post you in my craftblog.
    My email is in my perfil of the blog.
    Thanks

    SvarSlett
  73. Gratulerer så masse med 10000 besøkende!
    Selvfølgelig vil jeg være med på konkurransen din (:
    Jeg har handlet fra nettbutikken din tidligere og var kjempefornøyd.
    Derfor ligger det allerede en link til deg på siden min.. (:
    Krysser fingrene for du trekker meg <3
    Klem <3

    SvarSlett
  74. Hipp hipp hurra for 10 000 besøkende!
    Takk for at du lar oss få komme innom din verden på denne måten og ikke minst for at det gjør dagen hyggeligere for oss :)
    Blir kjempeglad hvis jeg vinner - det vil være en fornøyelse å bruke et gavekort i din verden :) Ha en strålende dag!
    Klem til deg

    SvarSlett
  75. Gratulerer! Vil også være med på trekning! Skal linke deg (og butikken din) på bloggen min!

    SvarSlett
  76. Gratulerer!
    Har ikke blog,men kan godt bli med på denne.
    Ha en fin dag.
    Marit S.

    SvarSlett
  77. Takk for hyggelig hilsen hos meg. Jeg blir gjerne med på denne trekningen :O=)

    Kerstin

    SvarSlett
  78. Hei. Jeg vil gjerne være med i kampen om gevinst. Handlet hos deg har jeg gjort så vet at jeg skulle klare å bruke gavekortet. Jane

    SvarSlett
  79. Gratulerer!!! OG Jaaaaaaa dette vil jeg også prøve meg på!!!! Skriver om deg i bloggen min:)

    SvarSlett
  80. gratulerer med MASSSE besøk på siden din:)
    Utrolig spennende side forresten:)

    Prøver lykken

    SvarSlett
  81. Gratulerer! Fristande butikk. Eg gler meg til nye vårvarer ;)

    SvarSlett
  82. For en flott og lekker site du har!
    Har linket i min blogg, og blir gjerne med i trekningen :)

    SvarSlett
  83. Jeg blir gjerne med jeg vet du!! linker gjør jeg også , da blir det vel to lodd på meg da!!

    Tusen takk for koselig kveld igår forresten!! Blir ikke lenge til neste!!!

    SvarSlett
  84. selvsagt blir jeg med på konkurransen... morro det.. lniker den til siden min for å få dobbelsjanse... dette blir spennende :-) ha en fin kommende uke... klem

    SvarSlett
  85. Hei - jeg elsker å bruke opp igjen saker og ting - det er jo det som gir sjel.
    Vil linke din nettbutikk til min blog! Her var mye flott - keep going!
    Og selvfølgelig har jeg lagt ut din blog candy i min blog!
    Ha en herlig søndag!

    SvarSlett
  86. Så moro da!! dette må man være med på!!
    Bloggen din er jo bare så herlig og boltre seg i. Bruker alltid lang tid når jeg er inne hos deg.
    Alltid spennende å se hva du har for deg og så inspirerende!! takk for det.

    Ha en fin ukestart

    SvarSlett
  87. Åh ja, dette vil jeg være med på! Nydelig blogg og kjempefin butikk! :)

    SvarSlett
  88. Grtulerer med 10000 besøk på den koselige bloggen din:)

    Eg vil gjerne vera med på konkuranse, og eg har lagt ut link til deg på bloggen min;)

    Ha ein flott dag:0)

    SvarSlett
  89. Moro med så mange besøkende. Gratulerer.

    Linker konkurransen på bløoggen min!
    Klem

    SvarSlett
  90. klart eg vil vere med
    flott blogg du har
    mvh sig

    SvarSlett
  91. Gratulerer :) Du har ei utrolig inspirerende side...

    SvarSlett
  92. Jeg vil også være med på konkurransen! Har linket til deg i bloggen også!

    SvarSlett
  93. jeg slenger meg på og prøver lykken!
    hilsen fiona

    SvarSlett
  94. Hei! Takk for fin hilsen i bloggen min. Så deilig å lese seg gjennom siden din. Jeg legger deg inn på anbefalte sider fra Fattighuset :-) Marie

    SvarSlett
  95. En masse fine ting du har på bloggen. Har lagt dig på min blog så jeg kan følge med i fremtiden.

    C

    SvarSlett
  96. Jeg trykket på opprett en kobling , og det dukket opp på nettsiden min - men det står ingenting på listen over koblinger til dette innlegget ? skal det ikke det ?

    Første gang jeg er her :-)
    men jeg kommer garantert igjen :-)
    jeg elsker gjennbruk , redesign og gamle ting :-)

    SvarSlett
  97. Hei, flott blogg du har her.
    Kom tilfeldig vis over nettbutikken og bloggen her i helgen, og likte hva jeg så.
    Har derfor linket til både bloggen og butikken din.

    HA ei flott uke, jeg titter snart innom deg igjen.

    SvarSlett
  98. Heia :) Takk for kommentaren fra deg ,koselig - og på den måten havnet jeg inn på bloggen din .Jeg legger deg gjerne til som link på siden min ,da du har en flott blogg og kjæmpekjekt at du har butikk også ,så slipper jeg å lete rundt omkring så mye når jeg er i handlemodus og har dårlig tid :)klæm fra Nin

    SvarSlett
  99. Gratulerer med 10.000 besøkende )

    jeg har linket dere til bloggen min, og skrevet litt om siden og nettbutikken )

    SvarSlett
  100. Jeg linker deg og vil være med på konkuransen.

    SvarSlett
  101. Gratulerer med så mange besøkende :)
    Koselig blogg og koselig dame ;)
    Masse lykke til med butikken!!!
    Klem Anne ;)

    SvarSlett
  102. Klart jeg også vil være med....
    Greidde det akuratt tidsnok!

    SvarSlett
  103. Hvis det ikke er forsent,vil jeg gjerne være med å konkurrere om et gavekort jeg,for det ville fått bein å gå på hos deg:)
    Grattis med over 10000 besøkende.

    SvarSlett