søndag 17. januar 2010

Blomsterurner.

Jeg gleder meg helt villt til disse skjønne jernurnene kommer.
De er av jern men av den tynne lette sorten. Derfor er de lette å håndtere. Veldig greit for slike som meg som gjerne må flytte mye rundt på tingene. En dag er de fine der og om noen dager så vil jeg heller ha den der.

Også på veggen skal det henge noe vakkert. Bare helt nydelig "fransk vask".

Disse urnene er av en litt mindre type og kjempefine med vårløker.
Kan også fint brukes som vaser.

Ja det er bare å glede seg til våren.
De kommer i butikken og er fra Chic Antique.
¤¤¤¤¤¤¤
Skjønn søndag til alle som titter innom.
Og tusen takk for alle kommentarer. De gleder:)

19 kommentarer:

  1. Kjempeflotte urner og den til å henge på venner var bare heilt herlig. Ha ein fin søndag.

    SvarSlett
  2. Uff, skulle selvfølgelig stå "veggen" ikkje "venner". Sonn går det når det går fort i svingane.

    SvarSlett
  3. Ja..nydelige urner....så hendig at de er lette..
    ha en kos søndag Ragnhild........
    klem klem

    SvarSlett
  4. Heisann Ragnhild

    Er også veldig begeistret for urnene og kolleksjonen til Chic Antique, mye lekkert hos mange leverandører denne sesongen, vanskelig å velge;)
    Beathe

    SvarSlett
  5. Vakre ting til hagen! Skjønne alle sammen. :)

    SvarSlett
  6. Du har fået en award på min side!
    Venlig hilsen Inger Lise

    SvarSlett
  7. Nyyydelig ... den på veggen var virkelig i min smak...



    Klem kerstin

    SvarSlett
  8. Kjempe fine urner!
    En sånn skulle jag också vilja ha!
    Ha en fin uke!

    Irene

    SvarSlett
  9. Hejsan!
    Vilken fin blogg du har!
    Jag har precis hittat den, vad kul!
    Ha det bra önskar fru Ekeby!

    SvarSlett
  10. Vilka vackra urnor , ljuvliga, jag köpte i höstats på rea stora järnkrukor i svart på fot till Bossgård...bara längtar efter att få sätta ut dem med påskliljor i mars...:) ha en bra vecka som kommer, KRAM

    SvarSlett
  11. Fantastiske urner ja! :)Klem herfra.

    SvarSlett
  12. God kveld. Kom et lite "hyyyl" fra meg når jeg så disse nydelige pottene. De passer meg helt perfekt, hihi. Ønsker deg en god start på uka.

    SvarSlett
  13. Utrolig lekkert!
    Lurer på om jeg ikke må bestille en sånn fra deg.

    Ha en fin ukestart!

    MaiaKLEMMER

    SvarSlett
  14. Så utrolig vakre urner, en eller flere slike må en ha til vårblomstene.. Smiler med tanken=)
    Tusen takk for kommetar inne hos meg.. Skjønner godt du satte deg i bilen igjen ja:) Tror det blir skitur igjen når solen blir litt varmere:)
    Kjempefin blogg du har.. legger meg til som følger jeg:)
    Klem Ingunn

    SvarSlett
  15. Oi, dette var lekkert! Jeg likte alle disse krukkene og vasene. :)

    SvarSlett
  16. Hei hei :)

    Jeg syns mange ganger at når man kun maler et møbel, at det er vanskeligere å holde rent, hvis man ikke lakker. Det er jo selvfølgelig forskjell på matt og blank maling, men´jeg føler jeg får et ekstra beskyttende lag når jeg lakker. så da har jeg liksom bare lagt til meg vanen :)

    Men kanskje jeg skal la det være denne gangen.... har jo en vannvittig jobb foran meg :)

    Men det skal bli gøy å se det ferdige resultatet :)

    LiljeHvit :)

    SvarSlett
  17. Jeg falt pladask for denne serien. Flotte fasonger på alle sammen!

    SvarSlett