fredag 30. april 2010

God helg!

Der var det fredag, og helgen står for døren igjen.
Det skjer like fort og plutselig hver gang. Vi oppdaget litt seint i dag at det er 1. mai i morgen og stengte butikker. Nå må husets innkjøpssjef for matvarer, altså min kjære mann, ut og handle. Ikke det at vi hadde sultet om vi måtte leve på det som allerede befant seg i skap og skuffer. Neida, det hadde egentlig vært veldig sunt og måttet anstrengt seg litt for å finne ut hva vi kunne fått til med det en har. Vi er jo utrolig flinke til det vi interiørdamer. Ikke sant? Flytter litt rundt, maler litt på den og bruker omigjen noe andre ikke trenger.
Jeg fikk det også travelt med å kjøpt inn nødvendigheter til helgen. Da jeg oppdaget at butikkene har stengte dører i morgen, måtte jeg full fart til malingsbutikken. I stua står en ferdig grunnet kommode og venter. Tror jeg skal male litt i kveld allerede.

Dette hjertet falt jeg helt for. Det har en fin kant slik at nettet ligger ut ifra veggen. Det følger med 4 magnet som er ganske høye. Derfor kan magnetene også brukes som kroker. Så er det enkelt å sette sammen sin egen kollage. Vil du ha flere magneter så selges de enkeltvis også.
Og på hylla og bordet mitt inne på kjøkkenet, der er det visst litt rotete. Men det er så lagt bort at det ser du ikke:O)

God helg alle sammen.

Ps! Det er siste sjanse til å være med på konkurranse inn på Wallas Verden sin facebook side i kveld. Klikk deg inn og legg deg til som venn, om du ikke allerede er det. Inviter face-vennene dine og skriv du har gjort det.

10 kommentarer:

  1. DEilig med fredag. Ønsker deg også ei flott helg.

    SvarSlett
  2. Heisann

    Oisann huffsan - DET hadde jeg glemt - det er jo stengt i morgen. Åååå alle handleplanene - men desto bedre tid til å ta en tur til Askerhallen da *smiler* Ikke så galt at det ikke er godt for noe

    Jeg har også en ferdig grunnet kommode stående i oppussings-stua... male et strøk til?... nei nå tror jeg jammen at jeg slenger meg ned på sofaen istedet

    Sjarmerende hjerte. Dekorativt!

    Ha en strålende helg!

    SvarSlett
  3. Kjempefine bilder og rote ser ikke jeg:))
    Ønsker deg ei fin helg:))
    Klem

    SvarSlett
  4. Hehe, ja er det ikke typisk, de dagene kommer ofte brått på. Men nå til dags er det så mange butikker som har åpent uansett dag, og vi har mange av dem, så ingen nød her i gården..Ha en flott helg, klems...

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder... ja ikke alltid lett å huske på at butikken er stengt... men som oftest har man gjerne nok i skapene sine O=)

    Ønsker deg en fin helg..

    Klem Kerstin

    SvarSlett
  6. Hei Ragnhild! Jeg glemte også bort at 1 mai er en fridag :) Var inne her og surfet litt rundt på sidene dine, så mange nydelige skatter du har!!Bestemor sin gamle speilkommode er kjempenydelig!! Jeg ser du er veldig kreativ og lager mye fint. Skjønner veldig godt at du gleder deg til å komme til hagestuen din, den var flott!!! Så du hadde masse fint i nettbutikken din også. Ha en fin helg! Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  7. Å for et vakkert hjerte! Vet du, det ga en fantastisk fin effekt og magnetene var helt *smelt* ME LIKE!!
    I butikken din kunne jeg handlet alt - alt!!
    Ja jeg dukker nok plutselig opp igjen for en trenger titt og ofte gaver til gode venner - også noen til meg selv :))
    Ønsker deg en strålende fin uke!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  8. Herlig hjerte!
    Et flott blikkfang på veggen:)
    God ny uke:)

    SvarSlett
  9. Hei!
    Håper du hadde en riktig fin helg! Fin inspirasjon hos deg!!

    SvarSlett
  10. Wow! I really like your blog ... the photos are beautiful. I enrolled immediately among your supporters! A big kiss and see you soon! :)

    Sarah

    SvarSlett