søndag 21. mars 2010

Påskeegg fra Wallas Verksted.

Her er påskeeggene mine. Jeg har liksom aldri fått blogget de, før de har blitt utsolgt. Og da har jeg tenkt at det får vente til jeg har fått laget nye. Og det er det jeg driver med nå. For 4. og siste gang. For nå er det jo snart påske.

De aller, aller første jeg laget var vattegg dekket med ark fra gammel salmebok. Det tok for lang tid å lage, så jeg måtte gå over til disse som er hvite med litt salmebok ark og vintage eller madonna bilde. Blondebeltet er bare å ta av (ikke knytte opp) også kan de åpnes og fylles med påskegodt. De er allerede lagt ut i butikken.
¤¤¤¤¤¤
I går var jeg og kjøpte en tue med stemorsblomster. Den er plantet ute i en krukke slik at jeg ser den fra frokostplassen min. Jeg trodde det var slutt på vinteren nå. Men hva skjer. Jo jeg våkner til snøvær i dag. Grrrr... Heldigvis er det ikke store mengder som daler ned. Men det frister ikke hverken å gå ut eller se ut. Stemorsblomstene står nå like fint de da. Og sammen skal vi krysse fingrene for at påskesolen skal skinne i år.
Ha en skjønn søndag alle sammen.

13 kommentarer:

  1. Hej vännen!

    Vilka fantastiskt vackra påskägg!
    Du är otroligt duktig att få till det!
    Ha en underbar dag.
    Kram Åsa

    SvarSlett
  2. Sååå utrooolg fiiine , jeg skjønner ikke åssen du klarer det jeg !! :)))

    SvarSlett
  3. Ha ein herleg søndag!
    Nydelege påskeegg du har laga:)
    Klem Anne

    SvarSlett
  4. Ja ingenting er som påsken i Sauda sier vår familie der borte..og jeg gleder meg til å besøke de i Mai..for da har virkelig blomstringen kommet. Kos deg du også..Klem fra Maliva

    SvarSlett
  5. Knallfine egg :)

    Ha en strålende søndag.

    SvarSlett
  6. Så utrulig flotte egg! :) No kan påska berre komme, også sommertida :)

    Ha ein herlig søndag!

    Godklem

    SvarSlett
  7. nydelige påskeegg.
    Her har snøen forsvunne med rekordfart og i dag og i går har eg vert ute i hagen og rydda. Godt ! Ha ein fortsatt fin søndag.

    SvarSlett
  8. Nyydelige egg du har laget..

    helgen er på hell.og den har forsvunnet i racer fart..

    Ønsker deg en fin ny uke..
    Klem Kerstin

    SvarSlett
  9. Du har en mysig sida du.:-) Stina

    SvarSlett
  10. Hei :) så fine egg du har laget :)
    Kjempe fin blogg, takk for titten.
    Hilsen Elin

    SvarSlett
  11. Så flotte påskeegg, nydelig...så flin du er! :)

    SvarSlett
  12. Vakre egg, Ragnhild! Liker så godt stilen på det du lager. *sukk*
    ØNsker deg i samme slengen en riktig god påske.
    Mvh Kjersti Solli

    SvarSlett
  13. Vakre egg, Ragnhild! Liker så godt stilen på det du lager. *sukk*
    ØNsker deg i samme slengen en riktig god påske.
    Mvh Kjersti Solli

    SvarSlett