fredag 26. mars 2010

God påske og nyheter.

Fra Chic Antique's nye bohem serie
Nå er vi vel klare for påskeferie. Noen begynner allerede i dag og jeg tenker det kommer til å være litt bilkø utav Oslo og forbi oss her i Asker. Vi skal ikke stå i den køen. Vi skal vente noen dager med å dra på hytta. Jeg kunne i grunnen godt tenkt meg og slappet av hjemme. Men de trenger vel en assistent for å holde orden på en hytte overfylt av alpinutstyr, sko og jakker og ikke minst kofferter og bægger. Dessuten så håper jeg det er litt bar mark og mulighet for å plukke sneklokker der. Det gleder jeg meg til.

Det er kommet inn nye varer i dag. Dette hjertet blir jo bare helt nydelig i vinduet. Det har en hjertedør på andre siden for å sette inn et telys. Tror jeg må ha med meg et slikt på hytta. Jeg skal også ha med meg en sjablong for å male litt tekst på en vegg.

Her er bilde av et lite magnetskilt. Jeg har fått inn 3 forskjellige som nå henger på mitt nymalte sikringsskap. De pynter jo fint på kjøleskapet også. Der er flere nyheter i butikken. Også må du ta en titt på Chic Antiques nye Bohem serie. Nå er noe på plass under "varer som kommer". Nydelig hattesker, bokser, skilt og servietter.

¤¤¤¤¤¤¤
GOD PÅSKE!

4 kommentarer:

  1. Nydelige bokser!

    Du får ha en strålende påske! Får håpe at påskekøen ikke blir for ille

    klem

    SvarSlett
  2. Søte bokser :)
    Det blir nok koselig på hytta skal du se. Vi blir hjemme i år - men her i huset er det meg som vil dra og gutta som vil være hjemme. Men det skal nok bli koselig her hjemme også.
    hilsen anita s

    SvarSlett
  3. Åååå for noen skjønne bokser!!!!!! Må nok innom nettbutikken din i løpet av nærmeste fremtid ser jeg:)
    God Påske!!!!!!!

    SvarSlett
  4. Ja du har så mye fint!
    Igår pakket jeg opp en herlig forsendelse fra deg, og du skuffer ikke!
    Jeg må skryte litt - for makan til kjapp levering, skikkelig pakket inn og så kommer det med en liten søt gave ❥❥❥
    Du er innehaver av drømmebutikken og så har du en så fantastisk god kundebehandling!
    Jeg ønsker deg en strålende påske!
    Klem Lokki

    SvarSlett