onsdag 3. mars 2010

Det er kommet inn de flotteste kurver flettet i nydelig grå pil. Fargene skifter fra sotet blå til sotet rosa, grå og latte. Mmmm me like. Tenker jeg skal ha sommerens tepper og puter oppi den største.

Min lille assistent har undersøkt og funnet kurven tom og uinteressant for en pusekatt.
Hun er nok helt enig i at det bør være noen tepper nedi der.
Denne kjekke boksen med to skuffer er også kommet inn.
Det var på mandag det kom ikke mindre enn 5 vareleveringer her. Den siste var to store paller fra Bloomingville. Så høye at de øverste eskene måtte tas av før en kunne trille de inn i karporten. Mesteparten er nå på plass under "nyheter".
¤¤¤¤¤¤¤
Jeg må også fortelle om inspirasjonsguiden gitt ut av Maia med bloggen Chabby Sjarm. Jeg var på lanseringen i går kveld og fikk med meg bøker som nå er å kjøpt i nettbutikken. Om hvor utrolig hyggelig vi hadde det på lanseringen kan du se i bloggen til Stine. og Malivas verden. Vi var jo flere bloggere der og nå har vi jo truffet hverandre flere gnager og det blir bare hyggeligere og hyggeligere. Kjenner jeg er meget sugen på et bloggtreff til våren. (hint hint).


Nå skulle jeg veldig gjerne hatt en bloggrunde og besøkt alle dere herlige bloggere. Tusen takk for alle kommentarene. Dere er bare skjønne. Når jeg har fått alle de nye varen på plass i butikken så kommer jeg på besøk. Nå jobbes det på spreng her. Og nå er det nydelige kort fra Salige Lavendel som står for tur.

Ha en skjønn uke alle sammen.

14 kommentarer:

  1. Dei grå korgene og sinkboksen er akkurat slike eg likar. Har eit par avlange grå korger som er supre. I går fekk eg Inspirasjonsguiden i posten. Flott bok med bra info og kart. Tenker det var kjekt på lanseringsfesten og flotte bilder i boka fra spisestua di og butikken. Ha ei fortsatt flott uke.

    SvarSlett
  2. Høres kjekt ut med lanseringsfest:) Kjempestolt over at du er med, vennen. Forresten kan man aldri få nok kurver. Det var egentlig det jeg skulle innom for å si. Disse kurvene er bare så fine. Jeg kjenner at jeg må få meg flere kurver. Dekorative og praktiske. Det liker jeg.
    Ha en nydelig og god dag, snuppa. Nå kaller jobben så jeg må fly. Vi blogges:)

    SvarSlett
  3. Kjempeflotte kurver...kan brukes til mangt:)Ja...det så ut til at dere koste dere masse....
    Ha en fin dag
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  4. Lekre kurver og Kasser.
    Er det ikke morsomt når det kommer nye ting? Julaften hver gang synes jeg.
    Ha en fin dag.
    Kristin

    SvarSlett
  5. Hei Ragnhild,
    Takk for en hyggelig kveld på Kolonihagen:-)
    Lekre kurver du har fått inn.
    Ha en fin dag.
    Klem Ingrid

    SvarSlett
  6. De kurvene var kjempe lekre..

    SvarSlett
  7. Superlekkert!
    Og nå minte du meg på at oliventreet skal få komme frem fra glemselen :-)

    God torsdag til deg!

    Klem

    SvarSlett
  8. Sinkboksen var bare knallfine.Like it.

    Kurver kan en aldri få for mye av.
    Nå må jeg inn på nettbutikken din og skjekk ut nyhetene:))
    Klem

    SvarSlett
  9. Fantastic photos as usual!
    Hope you're having a great day, don't miss my giveaway tomorrow!
    Federica
    xoxo

    SvarSlett
  10. Når jeg er her inne får jeg lyst til å skifte stil her hjemme.....såååå mye fint!!!
    koser meg med bildene dine og spiser deilig lunsj og drikker take-away latte.....Lykke!!!

    Ha en fin dag!!

    SvarSlett
  11. Hihi, jeg har også en slik assistent, hun konkluderer alltid me at det trengs mer ulltepper, det er favoritten! :P

    SvarSlett
  12. Nydelige kurver du har fått inn.. ser at pus koste seg i dene ene...

    Flotte var de sink boksene også..

    Klem Kerstin

    SvarSlett
  13. Utrolig fine korger:)
    Det er virkelig noe man aldri får nok av:)
    Kos deg masse med alle Nyhetene,og jobben med å få dem på plass;O)
    Klem

    SvarSlett
  14. Åååå for noen flotte kurver. De likte jeg bare så godt, og som deg ser jeg for meg en slik en på terrassen til sommeren, med gode tepper i. Herlig "assistent" du har, som tydeligvis også har sans for tepper og komfort.

    SvarSlett