fredag 26. februar 2010

Kofferter.

Her på hytta står min kuleste koffert. Den er arv etter bestemor og bestefar og sikkert noe en av de har kjøpt i Amerika. Hvertfall har kofferten reist over dammen flere ganger. Det forteller gammle merkelapper.

Jeg digger at den er sort og rød også at den har mange små nagler langs alle kanter.

Jeg har veldig lyst å ha den med meg hjem til Asker. Problemet er at den er fyllt til randen med gammle ukeblader og aviser. Å finne ny plass til det i en overfyllt hytte er ikke så lett som en skulle tro. Dessuten, når vi skal kjøre hjem på søndag så er bilen også fyllt til randen. Kofferten må nok være igjenn på hytta.

Denne kofferten er minst like fin. Den kommer for salg i butikken og er fra Chic Antique. Ja den er bare helt rå. Så stor at den kan brukes som bord. Har ikke lagt den ut i butikken enda så dette er en av godsakene jeg holder litt på. Det er ikke plass til alt som kommer inn under "varere som kommer". Siden blir da veldig treg å åpne, og bare henger. Derfor er det flere slike godbiter å glede seg til.

Nå er det sendt en palle med varer fra Bloomingvill og to esker fra Maileg. Dette forventer jeg å ha på plass i butikken på mandag. Da blir det jo plass til nytt under "varer som kommer" så når tiden byr seg så kommer det flere nyheter der også

¤¤¤¤¤¤¤

God helg alle sammen:)

22 kommentarer:

  1. Hei Ragnhild.

    Så fint avisinnlegg av deg i Askeravisen.
    Asker har behov for en butikk med slike ting som du selger. Stå på! Jeg gleder meg.

    God helg. Klem Anine

    SvarSlett
  2. KOffertene var helt rå og jeg skjønner godt at du kunne tenke deg å ta den med deg hjem;)Ønsker deg en deilig helg og takk for gode ord på bloggen min!
    Stor klem Susanne

    SvarSlett
  3. Kjempe fin koffert!
    Jeg har også en amerikakoffert fra min pappa. Det var en bra ide å blogga om den! Takk for tipset!
    Ha en fin fredagskveld!

    Klem Irene

    SvarSlett
  4. Nydeleg koffert! :) Love it! Og veldig fin kista du viser under også. Skulle ynskje eg bodde nærmare butikken din!

    Ha ei fin helg!
    Klem frå Elin :)

    SvarSlett
  5. Nydelig gammel koffert med masse reise minner i...Men den kofferten som kommer i butikken var kjempe flott den og...Ha en flott helg,klems..

    SvarSlett
  6. Så flotte kofferter! Jeg er også veldig glad i denslags. Må visst ha meg en tur innom nettbutikken din:o)))
    Du viser alltid så mye fint - kjekt å stikke innom her:o))
    Ha en flott helg!
    Klem fra Solveig.

    SvarSlett
  7. Likte den svarte kofferten din, jeg også! Men greit å ha fine ting på hytta også da!!

    Koselig den store kofferten:)

    Klem..

    SvarSlett
  8. Utrolig fin koffert,forstår godt du vil ha den med hjem:)
    Hver gang jeg ser innlegg om kofferter angrer jeg meg ihel over den kofferten til 200kr som IKKE ble med meg hjem!! Jeg hørte nemelig på mannen som mente vi ikke TRENGTE den:( Er det mulig??!!
    *ønsker meg koffert* :D

    Ha en Flott Helg du også:)

    KLEM

    SvarSlett
  9. Så lekre koffertar, både den du har på hytta og den andre. og så tøft med aviser på veggen.
    I dag starta eg på vinterferie.....så deilig...den trengte eg no. Ønsker deg ei fin helg.

    SvarSlett
  10. Nydelige kofferter... liker de gamle koffertene veldig godt.. sjarmerende er de..o9g kan brukes til så mangt..


    Klem Kerstin

    SvarSlett
  11. Så kjempeflotte kofferter! :) Er kjempegreit med koffert og kister. Fint å ha oppbevaringsplass i tillegg til "pynt" ;-)

    Ønsker deg ei herlig helg, Ragnhild :) Godklem

    SvarSlett
  12. Hej min vän!

    Vilken ljuvlig koffert!
    Så härlig hörna med tidningspapper på väggen, jättefint!
    Ha det gott.
    Kram Åsa

    SvarSlett
  13. Vilka ljuvliga koffertar, tänk om du kunde berätta allt dom varit med om, hoppas du har en skön helg, kramen

    SvarSlett
  14. Lekker koffert!

    Og lekker vegg! Stiiilig! :D

    Vibeke :)

    SvarSlett
  15. Råstilige kofferter! Det hadde vært noe å hatt i sitt hjem...kjenner nesten så at jeg blir litt misunnlig her jeg sitter! ;) Håper du har hatt ei flott helg, klem:)

    SvarSlett
  16. Flotte kofferter! Jeg var forresten inne på nettbutikken din og snuste litt. Ser du er utsolgt for Maileg påske-egg, er dette noe du får inn igjen?

    SvarSlett
  17. Flotte kofferter. Er alltid på utkikk etter slike selv. :-)
    Har brukt flere dager i bloggen din, og riktig kost meg. Takk for masse fine råd og tips!

    SvarSlett
  18. Så vakkert... og så utrolig tøft med avispapir(??) poå veggen... *elsk*

    Det er så mye inspirasjon å hente her inne- me like :-)

    ha en vakker dag :-) klemmer

    SvarSlett
  19. Ååååå,den svarte kofferten var bare utrolig stilig!!! Jeg digger slike gamle kofferter! Selv har jeg to "Amerika-kofferter" selv. Den ene har jeg kjøpt på auksjon,mens den andre snublet jeg over i en kontainer som stod i gaten vår da naboen skulle flytte:o)
    Ekstra gøy er det at de gamle klistermerkene enda henger på,sånn at vi kan se hvor den har vært!

    Ha en fortsatt fin dag!
    Klem fra Bette:)

    SvarSlett
  20. Hei Ragnhild!
    Takk for en kjempehyggelig kveld sammen i går - var såååå kos å treffe deg og flere av de andre gode bloggvennene igjen!! Maia og Sølvi hadde jo gjort det så fint - kjempetrivelig var det!

    Ha en finfin uke videre!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett