onsdag 24. februar 2010

Ny leverandør.

Nå blir det varer fra skjønne Petit Crapaud hos Wallas Verden.
Jeg fallt for denne plakaten av en badedame. Det er en kopi av en gammel såpereklame. Og jeg fikk veldig lyst å ha en slik på badet. Helst innrammet. Men den er stor. 40x60cm. Montere den på en tykk papplate er også en fin mulighet.

Og her er et vakkert motiv til de som vil ha noe romantisk på veggen.
Det kommer også sjablonger til veggtekster og vakkre kort.


Jeg nyter å være på hytta. Mens alle stresser seg opp i alpintbakkene så koser jeg og minste jenta oss her. Fyr på peisen og bordet fullt av papirgleder. Tenkte jeg skulle lage noen påskekort eller tags. Men først en deilig latte. Vi har kjøpt ny nespressomaskin som blir vår feriemaskin. Min mann har nemlig bestilt bobil. Ja tenk.... Nå skal vi loffe rundt i Sverige og Danmark med bobil. Og da er det klart vi må ha nespressomaskin med oss. Jeg måtte le når min kjære kjøpte kaffemskinen før han fikk bobilen. Ingen tvil...Kaffe er viktig....

Må dere ha en fin dag alle sammen.

9 kommentarer:

  1. LOVE THE 2ND POSTCARD!
    TAKE CARE,
    ROSA

    SvarSlett
  2. Så fine de knaggrekkene var! Slike fikk jeg lyst til å lage. Takk for tips! Så skjønne bilder fra din nye leverandør.

    SvarSlett
  3. åå så fine bilder,
    å kunne god ha tenkt meg sånne jeg å ja,
    ha en fin dag på hytta.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. Koselige bilder, og det med mor og barn kjøpte jeg for 9 år siden i Tyskland.
    Kos på hytta, hørtes deilig ut det. På vår hytta er vannet frosset, så det var ikke aktuelt å reise. det får tine først, så håper jo at alt er klart til påske.

    Ha en fin ferie

    SvarSlett
  5. Ja ikkevel - det er greit med menn som også liker bruktfunn!!

    Herligland og fint det indiske buret var!!! Herlig:D

    Titter litt nedover.

    Ha en fin dag :D

    SvarSlett
  6. så mye fint...! spennende med varer fra petit crapaud...de har mye vakkert!
    klem, magny

    SvarSlett
  7. Vilka underbara bilder så nostalgiska, hoppas dagen din varit bra, här har vi faktiskt haft plusgrader idag, klemmer VIOLA

    SvarSlett
  8. Hei!
    Her var det mye skjønnhet og sjarme :)

    SvarSlett
  9. Du har så mange fine ting:-)
    Det glæder mig da, at I tar' til Danmark og holder ferie...vi tar' til Norge- for vi elsker Norge og skal bare derop hver sommer:-))Vi har campingvognen med og så skal vi bare i fjeldet, skønt skønt...

    SvarSlett