søndag 21. februar 2010

Siste nytt.

Jeg har vært hos de søte jentene hos Anouska og hentet noen av varene jeg bestilte der.
Dette skjønne fugleburet har så søte føtter og litt indisk preg. Helt naturlig siden det kommer fra India. I bunnen er det en rist og en skuffe som kan tas ut. Derfor er det enkelt å sette inni et eller annet til pynt.

Disse knaggrekkene er bare helt rå. De er laget av gjennbruksmaterialer og har rester av maling. Skjønne farger og skikkelig rustikke. De er faktisk helt like en knaggrekke som henger i uthuset på hytta vår. Den har bestefar snekret selv for 50 år siden. Og det er akkurat slik disse ser ut. Gamle og hjemmesnekret.

Jeg har fått inn en posepøll. Ikke av de største jeg har sett men den rommer ganske så mange plastposer, også er den jo veldig søt da. Jeg bruker slike til sokkene mine også jeg. Bretter paret sammen og putter de nedi på toppen og tar ut et par i bunn. Alle mine sokker er stort sett like så det er det samme for meg hvilket par som kommer ut.

Nydelige såper er nå på lager igjen.
Kjenner du noen som synger i dusjen?... kanskje det er deg? Da bare må du ha en såpe med noteark inni.

Gammel kjøkkenvitrine er langt ut for salg. Denne har jeg malt selv med lady oljemaling. Først grønt så turkis og til slutt mange lag med fløtehvitt. Dette slik at en kan pusse bort det hvite og fram det blå og grønne. Det ligger flere bilder av den i nettbutikken.


Det er også lagt ut gammelt porselen og glassvaser.
Dette stettefatet og to til har jeg lenge hatt selv. Men jeg kan jo ikke ha alt selv. Så nå er to av de langt ut for salg også beholder jeg det som jeg har arvet.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Ute er det nydelig silkeføre. Solen skinner og snøen ligger der og er bare vakker. Nåja.. jeg må vel innrømme at jeg skulle ønske solen sendte en liten varmebombe ned i hagen min og smeltet alt i sammen. Sukk, jeg skal allikevel være inne og jobbe. Her har nesten hele familien reist på hytta. Jeg og eldstedatteren reiser etter med fly i morra. Det betyr at det ikke blir sendt pakker fra tirsdag til fredag kommende uke. Jeg skal så klart ha med meg laptoppen og kommer til å jobbe mye på nettet. Så her kommer til å bli lagt ut mye mer av varer som kommer.
Nå må det syes flere duftposer. De skal med i ordrene som kommer inn iløpet av helgen. Jeg liker å sende de med i ordrene. Det er med og skaper glade kunder og det er jo hovedmålet med hele butikken.
Ha en skjønn søndag alle sammen.

19 kommentarer:

  1. Hei hei!
    Så flotte ting som kjem i butikken:)
    Nydeleg bur.
    Ha ein koseleg søndag!
    Klem Anne

    SvarSlett
  2. Skapet er fantastisk. Det kunne absolutt hatt fått plass her hjemme hos oss. Jeg skulle ikke vært sen med å kaste ut et skap eller to som allerede står her til fordel for dette.
    Nei jeg skal ikke på ski. he he
    Vi er lei den biten nå. Vi er faktisk lei alt som har med snø å gjøre i det hele tatt. Jeg savnet mitt grønne gress og å kunne kjøpe søppeldunkene opp til veien uten å må måke vei først:)) Ha en nydelig dag Walla mi:)

    SvarSlett
  3. Så fine ting du tar inn på butikken din.
    Ha en fin søndag og en kjempefin vinterferie.
    Synnøve

    SvarSlett
  4. hei ragnhild -
    oj så masse flotte saker ♥
    ..men de knaggrekkene var bare helt fantastiske mmmmm....sånn vil jeg ha ♥
    ..ha en glad søndag
    moaklem

    SvarSlett
  5. Så masse fint du har fått lagt ut..-

    Fugleburet og knaggrekkene var rå fine...

    Skjønn pose holder du har fått deg..



    klem Kerstin

    SvarSlett
  6. Elsket fugleburet, det var super lekkert:)
    Klem Susanne

    SvarSlett
  7. Veldig mye fint, og kjempelur idè med sokker i posepøll. Ønsker deg en god søndag!
    klem,M

    SvarSlett
  8. *Faller fullstendig for de knaggrekkene* Sukk, heeeelt fantastisk nydelige!! <3

    SvarSlett
  9. Så masse fint da!
    Falt fullstendig for skapet,riktig lekkert:)
    Slike knaggrekker har vi på hytta,de kommer fra et gammelt stabur:)Gøy at slikt kommer tilbake!
    God ny uke:)

    SvarSlett
  10. Skjempe mye fint her altså!! Og du inspirerte meg med posepøllen og sokkene. Det skal jeg fikse nå som vi pusser opp soverommet. Takk!

    SvarSlett
  11. fab! knaggrekkene min favoritt... så mye FINT!!! håper du har hatt en fin søndag:)

    SvarSlett
  12. Hoppas att det går bra med dina ägg Ragnhild. de är ju så roliga att göra men ojoj vilken tid de tar. Dina gamla knopphängare är så fina att jag nästan svimmar ååå vill ha, hihi. Kram på dig/Ingela.

    SvarSlett
  13. Tjoho! Jeg er endelig del av blogg-verden igjen:-) Tusen takk for kjempekoselig kommentar du la igjen inne hos meg når jeg la ned den gamle bloggen min:-) Satte stor pris på det.
    Hvis du titter etter på min nye blogg Livet hos Zoe vil du kanskje kjenne igjen noen gamle skatter jeg har handlet hos deg;-)
    Gleder meg til å se mer på bloggen din i kveld.
    Klem, Sussen

    SvarSlett
  14. Så mye fint, likte veldig godt det skapet du har pusset opp! Ha en fin uke :)

    SvarSlett
  15. Så koselige ting du har tatt inn da! Har du tenkt deg på lanseringen av Inspirasjonsguiden? Det har jeg :)

    Klemmer fra Stine

    SvarSlett
  16. Hei
    så mye fint å se på
    Takk for titten
    hilsen Elin

    SvarSlett
  17. Hei
    så mye fint å se på
    Takk for titten
    hilsen Elin

    SvarSlett
  18. hihi no overrasker jeg meg selv her med å forelske meg i ett rååsa "stettfat"... Men såå skjønt det var:)


    Fikk lyst på sånne harde vaffler som mormor har også:)

    SvarSlett