søndag 14. februar 2010

Happy Valentine.

Skulle gjerne stukket tottelottene mine ned i denne stampen ja.
Men jeg har leitet fra loft til kjeller og her er ingne stamp med blomsterbad.
Vakkert er det i alle fall. Og jeg skal sørge for at fotbadet blir realisert når bare stampen kommer på lager. Trenger ikke vente lenge heller. Den kommer sammen med en haug av andre varer i første uke av mars.

(bildene over fra Bloomingville )

Og til slutt må jeg vise fram buketten som jeg fikk til morsdagen. Den har fått plass oppi en gammel fransk terrin. Det er bare å klippe godt av stilkene og beholde strikken på. . Jeg setter en skål med vann nedi terrinen for å ikke utsette den gamle fayeansen for blomstervann. Dra ut buketten så den blir like vid som terringen. Tada, så ser det nesten ut som Finn Schøll har vært her.
Happy Valentine alle sammen.

18 kommentarer:

  1. Så nydelig!! der skulle jeg gjerne putet bena oppi ja!!! Og for en flott bukett du har fått!! rett og slett nydelig var den!

    SvarSlett
  2. Ja...jeg får ta en av emaljebaljene mine og hive blomster i og ta en deilig duftende fotbad....så riktig så behagelig ut:)
    Nydelig bukett du har fått...heldig du Ragnhild:)
    Ha en fortsatt kos dag med boller og krem:)
    Klemmer til deg...

    SvarSlett
  3. Vakre blomster,både i baljen og i terrinen.God søndag til deg også,Ragnhild.

    SvarSlett
  4. For noen nydelige og glade bilder! Jeg har stamp som ligner den på bildet, men ikke blomster som jeg har hjerte til å hive oppi et fotbad...men du verden så lekkert det ser ut :)Ha en fin søndag, håper solen skinner hos deg også!

    SvarSlett
  5. Nydelig bukett du har fått i dag, og så herlig og putte den i en terrin:o)) Herlig liten fugl du hadde på bordet ditt også ♥

    Ha en strålende søndag!

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Hei. Så nydelig bukett du har fått:) Håper du nyter dagen fullt ut. Alle mødre fortjener en sånn oppmerksomhet. Det fotbadet hadde hvert nydelig men jeg tror jeg hadde satte mest pris på det alene med tanke på mine "vinter føtter" ikke lekkert, hehe. Klem fra meg.

    SvarSlett
  7. Okay, da skal jeg følge med etter ferien! ;)
    Du fikk kanskje ikke et fotbad, men den buketten var jo helt fantastisk! :D Heldige du! <3

    SvarSlett
  8. ÅÅÅ ja jeg kunne virkeloig tenkt meg et slikt herlig fotbad... det hadde gjort godt..

    nydelig bukett du har fått..


    ønsker deg en fin dag..

    klem Kerstin

    SvarSlett
  9. Vilka fina bilder. Nästan synd att sätta ner de små fossingarna i det där blomvattnet, haha.
    Hoppas du har en bra söndag.
    Kram Elzie

    SvarSlett
  10. LOVE YOUR BLOG! I'LL FOLLOW IT, OK?!
    HAPPY VALENTINES!
    ROSA

    SvarSlett
  11. Hej Vännen!

    Vilket härligt fotbad!
    Och din bukett i terrinen, såååå ljuvlig!
    Vi har fettisdag på Tisdag den 16/2men vi tjuvstartade lite...
    Många varma alla hjärtans kramar till dig.
    Kram Åsa

    SvarSlett
  12. Nydelig bukett! Det fotbadet skulle jeg gjerne ha stukket bena oppi;D

    SvarSlett
  13. Heisan..

    Fikk lyst på en sånn stamp jeg også...herlig å vaske beina i en sånn til sommeren:))

    Nydelig bukett du har fått, håper dagen din har vært fin, klem fra meg

    SvarSlett
  14. Fantastiske bilder!
    Hvem skulle ikke hatt et slikt fotbad...
    Nydelig bukett du fikk også:)
    Ha ei fin ny uke!

    SvarSlett
  15. Det så herlig ut:O)
    Mine slitne føtter skulle hatt seg en duppert nedi der:O)

    Nydelige blomster du har fått:)

    SvarSlett
  16. Der har føttene mine trivdes:))
    Nydelig bukket. Fint med blomster i terriner. Har aldri tenkt på at jeg kan ødelegge den med vann. Skal huske det til neste gang.

    Klem

    SvarSlett
  17. Hello,

    that is soooooo lovely.
    Very romantik,i lov it.

    greatings send you Conny

    SvarSlett