fredag 22. januar 2010

Gamle skatter

Nå har jeg bestemt meg for å selge fugleburet mitt.
Jeg har jo hatt det i snart et år og syns det skal være nytt og spennende hjemme hos noen andre nå. Her er jo stadig plassmangel så noe må jeg klare å selge.
Fugleburet er rett og slett digert. Hele 80cm. høyt, samtidig som det er smalt og lett å plassere.
Det kom til meg i en diger eske helt ifra USA.
Jeg har lagt ut mye annet nytt også.
Vakker vindusfrise i sink.

Et lite fuglebur, eller et fraktbur, som det egentlig er. Godt å vite at ingen fugel har måttet leve i et så lite bur.
Buret er grønt og var det jeg hadde tenkt å beholde selv.
Ja, ja, jeg må jo tenke at jeg stadig får inn noe nytt.


Varene på bildene finner du under nyheter.

Jeg er ikke ferdig med å legge ut gamle godbiter så det kommer mer i kveld.
Alt som er bestilt fra Chic Antique skal også ut under "varer som kommer".
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Jeg er endelig begynt å føle meg frisk igjenn. Takker for alle god bedring ønskene. Er sikker på at det hjalp. Kjenner nå at jeg har energien tilbake og tusen ting jeg har lyst å gjøre. Så dere markedsbildene ifra København i nye Boligpluss. Litt dyrt for innkjøp til butikk var det nå, men jeg må nok ta turen dit en gang.

Super duper god helg til alle.
mvh
Ragnhild

11 kommentarer:

  1. Lekkert det fugleburet....men det var dette med plass:)
    Har du vært syk......huff da er det bra du føler deg bedre....ikke noe stas og ikke føle seg i formen....
    ha en kos kos helg
    klemmer

    SvarSlett
  2. Å så herlig det grønne fugleburet var! Det 'flyr' nok fort ut av butikken tenker eg!

    Ønsker deg ei strålande helg!
    :o)

    SvarSlett
  3. Nydelig fuglebur. Bra du begynner å føle deg frisk igjen. Ønsker deg ei riktig god helg.

    SvarSlett
  4. utrolig vakre gamle ting...
    og takk for mail, skal gi lyd når det er ok!

    klem og skjønn helg ønskes...

    magny

    SvarSlett
  5. Nydelige ting:-)
    Håper du er bedre...
    Riktig god helg, klem Hege.

    SvarSlett
  6. Så flott fuglebur! Jeg har en svakhet for slike bur, men så var det dette med plassen, ja!
    *hehe*
    Kos deg i helga!

    SvarSlett
  7. Så mye vakkert du viser og det fugleburet er bare nydelig...

    Klem,Kari

    SvarSlett
  8. Fugleburet er jo bare nydelig! Vakker, vakker farge på det. Ønsker deg en magisk helg! Klem herfra.

    SvarSlett
  9. Hei Ragnhild!

    Godt at formen er bedre.
    Så utrolig mange vakre ting du har kjøpt inn til butikken din!!

    Annonsen du sendte oss ble kjempefin! Sender deg snart en PDF så du får se.

    Ha en fin lørdagskveld.
    Mange klemmer fra Maia

    SvarSlett
  10. Hei snupp!
    Jeg foretrekker å ha håret flagrende fremfor hatt, ja...jeg ser ut som om jeg har kledd meg ut hvis jeg har noe på hodet...
    Jeg leste Boligpluss, ja.....har oppholdt meg mye i Kjøbenhavn, og vært på mange loppiser og markeder der........absolutt noe du bør gjøre en gang ja.....jeg synes danskene er så flinke med interiør..
    Ha en fin helg videre, klem, M

    SvarSlett
  11. Godt du føler deg bedre:O)
    Her har vi ligget strekk ut alle mann..omgangsyke!!
    Så mye fint du har lagt ut:)
    Det med plassmangel kjenner jeg utrolig godt til..
    Ha en flott Søndag:)
    klem

    SvarSlett