søndag 24. januar 2010

Kreativt arbeid.

I går kveld fant jeg frem alt stasjet jeg trengte for å lage noen tags.
Jeg satt i kjelleren og koste meg og var akkurat kommet ordentlig i gang, når pus kom på besøk.
Hun skulle selvfølgelig opp på arbeidsbordet og kom balanserende bortover kanten.
Og i det hun tråkker oppi en kasse som, pga. plass mangel sto sånn halvveis inn på bordet strekker jeg fram armene for å avverge et aldri så lite uhell. Det var vel helst tanken på alle småsakene fra kassen utover hele gulvet jeg likte minst.

Men jeg klarer ikke å redde kassen. Isteden så kjenner jeg den ene kattekloen skjære seg langt inn i den høyre pekefingeren min. AAAAUUUU!!! .
Opp på badet og plastre fingeren. Et digert plaster nedover hele fingen. Det koselige arbeidet måtte avsluttes.
I dag har jeg fått gjort litt til da. Og her er brukt vintage fotokopier, gammle tekstiler, noteark og ark fra en gammel flora bok. Bare gjenbruk og originaler. Så har jeg gjort en aldri så liten mikroskopisk innsats for miljøet.


Nå er tagsene og de gamle bøkene på vei ut i butikken.

Ha en fin og skadefri søndag alle sammen.

23 kommentarer:

  1. Men vilka ljuvliga bilder!
    Säljer du dom oxå?
    Måste genast kila in på din Butik och kika, tycker det är så härligt med text på norska.
    Kram på dig.
    Åsa

    SvarSlett
  2. Huffda, slike katteklor kjenner man godt!

    Tagsene ble kjempefine, du er flink:o))

    Ønsker deg og dine en fortsatt god søndag...

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Så søte disse var!
    Ha en fin søndag du også.

    SvarSlett
  4. For noen flotte tag's du har laget.
    Flotte bilder du har brukt, og gamle bøker har du jo en del av.....
    Jeg har en tendens til å spare så lenge på ting, at jeg blir lei det, FØR jeg får brukt det.
    Kanskje på tide å gjøre noe med det....
    Du får pleie fingen, og ha en fortsatt flott søndag.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  5. Virkelig mye kreativt og flott du har satt sammen. Det ble noen nydelige tags. Ble inspirert, jeg. :) Fine bilder du har tatt av dem også. Den kattekloa hørtes IKKE god ut.. huff, så uheldig du var.

    SvarSlett
  6. nydelige tags..! men så kjedelig at kosen ble så brått avluttet.. og katterklorer er vondt..!!!

    håper det gror snart og du kan fortsette være kreativ...
    klemklem¨¨*

    SvarSlett
  7. Oppdaget bloggen idag idag - helt nydelig. Legger meg selvfølgelig som følger.
    Synd pus fikk skadet deg igår men syntes du har fått gjort mye med skadet finger jeg da. Men pusene dine er veeldig vakre da, selv har jeg en hellig birma som også har tendens til å være oppe i mine sysler.
    Lykke til videre med arbeidet.

    Hilsen Anita S

    SvarSlett
  8. Au, det hørtes nå ikkje godt ut ! Men tagsene blei kjempefine og sjarmerende. Ha ein fin søndagskveld.

    SvarSlett
  9. Hei Ragnhild
    Så nydelige ting du lager, og bildene dine er så fine. Jeg pusler også litt med gamle noteark for tiden. Takk for herlig inspirasjon på bloggen din.
    Klem...Ellen

    SvarSlett
  10. Så nydelige tags du fikk laget, før uhellet var ute! Disse kan det ikke være vanskelig å få solgt.Håpet det går bra men det såret du fikk. Et gammelt ord som sier at: et lite sår og en fattig venn skal en ikke forakte. -Margit-

    SvarSlett
  11. Love these!!

    Wonderful job

    blessings

    barbara jean

    SvarSlett
  12. Huff det hørtes ikke godt ut! Håper ikke du får infeksjon i såret.

    Men bildene du viser av hjemmelagde ting er fine da :-).

    SvarSlett
  13. Uff da... katteklor er vondt.... men for noen flotte tags du har laget og bildene dine er virkleig flotte og innbydende...


    ønsker deg en fin uke,...

    klem Kerstin

    SvarSlett
  14. Vilka underbara tags du bara gör..gissa om huvudet är överfyllt utav intryck från mässan, jag köpte mest gm PB home...:) ha en fin måndag min vän, kram

    SvarSlett
  15. oida!!Hørtes ikke særlig behagelig ut..
    Kjempe fine tags du har laget:)

    Ha en flott dag:)

    SvarSlett
  16. huff så ille med katteklor! æsj!! håper det gikk bra:)

    så kreativ du er! imponerende!

    SvarSlett
  17. Hej
    Så mycket fint du har här, är bara in och hälsar, ska nu fortsätta runt i din fina underbara blogg.

    Ha det gott
    /Maggan

    SvarSlett
  18. Hei...ser du har solgt den gamle urskiven du har i nettbutikken din, stemmer det? Klem fra frk.Ur

    SvarSlett
  19. Heia, Ragnhild! jeg så meldingen din ad. messa. Tror ikke jeg orker en hel dag der inne, så jeg tror jeg må melde pass - god tur - vi snakkes! Klem!

    SvarSlett
  20. Hei=)

    Du har så fin blogg, og utrolig fin nettbutikk=)
    Fikk maileg'ene mine fra deg igår..såå vakre...og tusen takk for gaven du hadde sendt med!=)
    D blir mer shopping framover;)

    Klem Lise

    SvarSlett
  21. Love it! You are very creative & make lovely cards/tags. Nice blog too!

    groetjes,
    Annemiek (Holland)

    SvarSlett
  22. Så nydelig dette var!
    Hanne

    SvarSlett