onsdag 20. januar 2010

Noe fint å se på.

Har flyttet litt rundt på ting i dag.
Denne vakkre damen eller jenta har fått endeplassen på skjenken i spisestua.
Karaffelen og de søte glassene fikk vi i bryllupsgave. De er helt nye men i skjønn gammel stil. Mange tror de er gamle antikviteter men de er av merket Nachtmann og kjøpt hos Norsk a.s. Rosenthal så de er nå litt staselige og søte.

Statuen selger hos Wallas Verden.

Bare en kort melding herifra i kveld. Jeg sliter fortsatt med forkjølelse. Har prøvd å ignorere den, men det lønnet seg ikke. Forkjølelsen har hevnet seg og slått tilbake med full kraft i dag. Både meg og minstejenta sitter her og snufser. Jeg får gjort det jeg skal men merker at jeg er helt tom i hodet. Klarer ikke å være kreativ og kommer ikke på noe spennende å blogge. Alt er og blir bare blæ.

Så da får jeg bare krype til køys og håpe på bedre tilstander i morgen.

Tuddelidu:)

14 kommentarer:

  1. God bedromg Ragnhild! Ser på den fine tapeten din jeg....

    SvarSlett
  2. Du klarer jo å vise noe fint om du er aldri så blæ, du! Det er bestandig kjempekoselig og inspirerende å stikke innom deg!
    Ønsker deg god bedring - håper på en bedre dag i morgen:o)
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  3. hei ragnhild!

    huff så kjedelig med forkjølelse da...riktig god bedring!
    &
    guriland så vakre bilder mmmmmm...
    den bysten foran DEN vakre tapeten...helt nydelig!
    moaklem

    SvarSlett
  4. Heisann Ragnhild : ) Har vært mye blæ,her også.......men nå tror jeg jammen man begynner å finne tilbake til den man engang var.....hihiii :) Men så har det vart helt siden romjulen....skrekk og gru ! Så nydelig de glassene dine var,kunne gjerne trodd at de var antikviteter,ja ! Ser du får mye spennende varer,såvidt jeg tør å gå inn og se......men man trekkes jo mot fristelser,åkke som.... :) Sender deg en go' bedring-klem,fra nord :)

    SvarSlett
  5. Nydelig bilde..og bysten var virkelig skjønn..

    Masse god bedring...håper du blir frisk snart--
    Klem Kerstin

    SvarSlett
  6. Nyyydelig statue .... og kjempe-flotte glass!! Sjarmerende at de var i forskjellige farger, synes jeg. Kjempe-fine:)

    Masse god bedring til dere begge to!! Håper dere snart er friske og raske igjen!!

    Klem
    Anette:)

    SvarSlett
  7. Glassene og dukken var kjempe lekre..God bedring til dere, klems

    SvarSlett
  8. Goooo' bedring! Nydelig den statuen! Tror kanskje paranoide-mørkredd-Datt hadde sett øynene rørt seg en stille kveld da men... Hehe...

    SvarSlett
  9. Darling don't miss my First Anniversary Giveaway!
    Federica
    xoxo

    SvarSlett
  10. Jeg har akkurat kommet meg ut av sengen selv eller en lei halsbetennelse. Riktig god bedring til deg.
    De glassene jeg spurte om sist vil jeg gjerne få beskjed om når de er kommet hvis du klarer det.
    Klem Ingrid

    SvarSlett
  11. Så fint det ble på sjenken din :-)

    Ønsker deg riktig god bedring !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  12. Hei Ragnhild!
    Åhhh, den bysten var jo bare helt bedårende skjønn - kunne godt ha flyttet inn her hos meg :o)

    God bedring og riktig god helg til deg!!!

    Klemmer fra Hildegunn

    SvarSlett
  13. Thank you for entered my giveaway.
    Good luck!
    Federica

    SvarSlett