torsdag 17. desember 2009


Shabby Charm
Skal gi ut en shopping guide!
Inspirasjonsguiden vil gi oversikt over unike interiørbutikker, blomsterbutikker og cafèer i Oslo og omegn. Steder som har "det lille ekstra." Steder som gir oss glede og inspirasjon når vi besøker de. Guiden vil være perfekt for oss som liker den landlige, romantiske stilen og som liker å kose oss!
Du vil kunne kjøpe boken (kr. 150.-)
i utvalgte butikker og på nett og få rabatter hos alle de som er med! Rabatten gjelder èn gang.
I tillegg til butikkene vil noen nettbutikker og utvalgte interiørbloggere bli nevnt.
Det skal trykkes bilder fra 8-12 interiørbloggere og disse bildene håper jeg du kan hjelpe oss med?
Tekst og bilde er hentet fra bloggen Shabby Charm.
Klikk dere inn og vær med og stem.

3 kommentarer:

  1. Heisan

    det var utrolig mange flotte bilder der inne. min stemme er avgitt...


    Ha en fin torsdag...

    Klem kerstin

    SvarSlett
  2. Wow, for et fantastisk flott brett/fat var det første som slo meg da jeg kom inn hit nå!!!

    Hmm, Kerstin ahr avgitt stemme...? Må lese engang til her jeg nå;)

    Lykke til med guide! Så tøff og dyktig du er!

    SvarSlett
  3. vad vackert allt är.

    god jul jenny

    SvarSlett