tirsdag 15. desember 2009

Julemarkedet

Julemarkedet på Folkemuseet er over og jeg er kjempe fornøyd.
Første helgen hadde jeg hjelp fra min eldste datter og siste helgen hadde jeg selskap av en venninne Ann K. Det er så mye kjekkere å være to. Ann K. hadde med seg filta hjerter, strikkede varer og hjerter fyllt med lavendel. Det hadde jeg også. Hjerter og poser med Lavendel + duftposer med julekrydder. Det duftet godt i boden vår og kundene snuste inn og sa mmmm så godt det lukter her..
Her står boden klar søndags morning kl 11.00. Da åpnet markedet og vi hørte at bilene sto i kø helt ut på motorveien. Og det var en jevn strøm med juleglade mennesker hele dagen.
Morsomt å rigge opp en liten minibutikk, men også mye jobb.
Og ja. Det er igjen noen duftmedaljonger med julekrydder. De gir jeg bort som kundegaver i butikken nå.
Nå er det virkelig snart jul dere. Og jeg skal ha god tid til både innlegg og besøk av blogger. Håper dere alle har en skjønn førjulstid og en fin kveld.
Klem;)

10 kommentarer:

  1. Så gøy da! Kjempekjekt at det gikk så bra;)
    Vel overstått;)
    Ha en fin uke videre;)

    SvarSlett
  2. dette ser utrolig hyggelig ut...
    stemning...!!

    go klem, magny

    SvarSlett
  3. For en stemning i og rundt boden da... der skulle jeg likt å være,,,

    klem kerstin

    SvarSlett
  4. ååå så kooselig du hadde gjort det :)))

    SvarSlett
  5. Kjempe fin bod dere haddde fått til..Masse godsaker der og ser jeg..

    SvarSlett
  6. Vilket härligt julstånd du hade...:) men 700 kr i böter är ju inget man blir glad för...:( här har vi fått massor med snö så det är så vackert ute , julstämningen har verkligen infunnit sig, ha en fin dag, kram

    SvarSlett
  7. Så flott en bod du hadde! Skulle gjerne ha vært der og besøkt dere. Kan tenke meg det var mye lekkert. Elsker stilen din:o)))
    Ønsker deg en flott dag!

    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  8. hei ragnhild!
    så hyggelig å høre fra deg!
    boden din så bare helt herlig ut - kom meg desverre ikke dit i år..vanskelig og rekke over alt!
    ajaj, så kjedelig med boten din i dag - sånt er pyton grrrr...
    men håper du fikk sendt pakkene dine - og så ønsker jeg deg en fortsatt fin førjulstid..
    klemmer fra meg.

    SvarSlett
  9. Så koselig boden ser ut....hyggelig at alt gikk så fint....lykke til i konkuransen hos Shabby Charm:)
    ha fortsatt en kos førjulstid av det som er igjen...
    klemmer fra meg

    SvarSlett
  10. Herlig bod og utebutikk med masse lekre saker!!!
    Beundrer din kreativitet og produktivitet i en travel forjulstid:)
    Føler meg litt på etterskudd med det meste..og tiden bare flyr, tenk idag er det bare en uke til julaften...
    Håper dere er kommet langt med oppussingen, og at dere får nyte forjulstiden!! Gleder meg til å se!!!
    Tusen takk for hilsen og tips..skal sjekke konkur..viss jeg får tid, har fri idag og mye som jeg bare må ordne...
    Snakkest!
    Klem Antia

    SvarSlett