tirsdag 1. desember 2009

Nedtelling.

Startskuddet for nedtelling har gått.
Kalenderen er kommet opp på veggen slik englene ønsket det. Denne laget jeg for mange år siden. Det var da engler og glansbilder var det hotteste og decoupage var nytt og spennende. Hadde jeg laget den nå så hadde det nok blitt vintagebilder;) Men englebarna mine er så glade i kalenderen sin at jeg ikke får lov å skifte den ut.
At den ene posen mangler, da den hadde klart å produserer fram stygge fettflekker og ble henvist til vaskemasinen, og en tredjedel av posene bare inneholder en ball med silkepair er helt normalt. Vaskemiskinen og jeg skal jobbe med å alt på plass i god tid før poseåpning. Her forsvinner jo bare en til dagen. I posene er det alt fra pyjamas, skrappeutstyr, julekjole, luer og smykker. Koster litt men er for det meste ting som jentene trenger og som hadde blitt kjøpt inn uansett.

Ikke lett for en humanetisk familie å finne ikke så ultrareligiøse julesanger som er vakkre. Men "jul med din glede" kan vi like. Den er om ikke så vakker hvertfall veldig happy.
For oss er julen først og fremst glede over å ha hverandre. Og en flott mulighet til å vise at vi setter pris på familien vår. Roe ned og bruke tid i sammen.


I dag er det et utrolig vakkert vær. Sneen som ligger hvit på bakken og henger på trærne farges nå oransje av solen som er på vei opp.
Jeg kjenner at julestemnigen er stigende.
Ha en fin dag alle som titter innom:)

8 kommentarer:

  1. Men vilken underbar adventskalender !!!!! och vilka fina julstrumpor du gjort.
    Ha det nu alldeles underbart i julstöket.
    Klem Åsa

    SvarSlett
  2. Vakkert!!! Du er flink...
    God dag fra meg! Klem A

    SvarSlett
  3. Så skjønn kalender!

    Hilsen Liv som ønsker deg gode adventsdager ;O)

    SvarSlett
  4. For en skjønn adventdskalender dere har..

    Skjønner at ungene er glade i denne kalenderen...

    Klem Kerstin

    SvarSlett
  5. Herlig adventskalender, kos deg og ha en fin advent.
    Kristin

    SvarSlett
  6. Så flott adventskalender.
    Ønsker deg en flott tirsdagskveld.
    Klæm Susanne

    SvarSlett
  7. Den så helt nydelig ut! Koselig med ting man tar opp år etter år!
    Julestømpene dine var også helt skjønne. Problemet er at jeg har plass til flere.

    Ha en fin uke!

    Klem fra Maia

    SvarSlett
  8. For en nydelig kalender!!! synes den var helt perfekt med sine engler jeg!!! Utrolig lekker!! Noe sånt må jeg røve å få lagd altså.. ikke like sjarmerende med akkene som ligger i en pose - i vente på en lur ide:)

    SvarSlett