tirsdag 8. desember 2009

Nå skjer alt på en gang.

Vet dere hva jeg klarte? Joda, mens min datter passet salgsboden på julemarkedet løp jeg i bilen og hentet fotoappartet. Fant en passende plass å fotografere boden min fra, med kunder og herlig julestemning. Klikk...intet CF kort..... ja ha, for minnekortet det sto i pc'en hjemme:O Er det mulig!!
Så da blir det ikke julemarkedsbilder før til neste helg.
Jeg koste meg skikkelig på markedet. Boden min fikk godt besøk og ikke minst mye skryt. Det var så gøy. Veldig mye er utsolgt så nå blir det en uke foran symaskinen. Trodde jeg. Det var før i kveld. Nå derimot, har jeg fått beskjed om at håndverkere kommer kl 09.00 i morgen og begynner å pusse opp spiserommet vårt. Himmel og hav. Nå må vi hive oss rundt og rydde utav rommet i kveld. Det store framskapet fullt av glass og porselen er jo en kjempejobb bare det...
Så jeg må bare be meg unnskylt at jeg blir litt fraværende her i blogglandia i denne uken. Her må det prioriteres. Først og alltid først; ordrer og nettbutikk, så valg av materialer, farger, gulv, tak osv. til spiserommet, også produksjon av nye salgsvarer til helgens julemarked.

Nå er det ei som gleder seg til jul.. fred og ro langt nede i sofaen og langt inne i blogglandia.

Bildene er lastet ned fra nettet. Og de er fra Folkemuseets julemarked. Alle de gamle husene er pyntet til jul slik de gjorde det den tiden de ble bygget. Og jeg ble så fascinert av denne vakre avis-gardinen.
Ha en herlig uke der;)

7 kommentarer:

  1. Herlig, snakker om å få så det holder rett før jul, men du virker som ei jente mad masse futt i så det går vel bra;) Lykket til, gleder meg til flere bilder!
    Klem Grete

    SvarSlett
  2. Ja...det høres ut som du er travelt opptatt...men morro er det:)
    Lykke til i helgen....
    klem

    SvarSlett
  3. Hos deg skjedde det masse på en gang... så spennende å får nytt rom til jul da..


    LYkke til..

    Klem O=)

    SvarSlett
  4. Lykke til med en travel uke, Ragnhild! Det med minnekortet er en kjent liten tabbe - husker du meg på Lillestrøm? hehe! Spennende med oppussing, da. Og R har fått tømt akvariet også, da, formoder jeg? Gleder meg til å se resultatet etter hvert! Klem fra Gro!

    SvarSlett
  5. Hei!!
    Så spenende med nytt rom til jul, da:)
    Gleder meg til å se fortsettelsen:)
    Klem Hanne

    SvarSlett
  6. Hei Ragnhild og takk for varm hilsen fra deg i en litt vanskelig tid ;O)
    Nå er ting blitt mere stabile og jeg satser på en rolig og fredelig julefeiring.
    Skjønner at du har litt ekstra fore før jul, men prøv å stress ned..julen kommer uansett.
    Ha ha det er lett å si...;O))

    Advents hilsen fra Linda

    SvarSlett
  7. Skal si det skjer mye hos dere nå, beundrer dere som orker å sette igang med oppussing i denne travle tid...men det klarer dere nok fint:))
    Masse lykke til med oppussing, julemarked og juleforbredelsene!!!Du er kjempeflink:))
    Klem Anita

    SvarSlett