fredag 11. desember 2009

Rammer og oppussingens framgang.

Må bare innom og fortelle at en stor levering med skilt og rammer er kommet.
Rammene var jeg utrolig spent på. Syns de så så fine ut. Og jeg har jo ikke akkurat vært på noen messe og plukket de ut. Neida, de ble bestilt utfra bilder å nettet. Og det uten str. Men de skuffet ikke. De er store og kraftige, de har en nydelig matt overflate/maling med vakker patina. Ja de er bare helt rå. Og jeg er kjempefornøyd med valgene.

Nye skilt er også kommet. Men denne leveringen var så stor, og skiltene er jo så tunge når de er mange sammen, så leveringen besto av i alt 6 store esker. Da er det ekstra kjekt når UPS står der med bare 5 esker. Så nå er det en eske på avveier. Den kommer nok.

Min favoritt blant rammene er kanskje denne sorte her. Den er ekstra kraftig med tykke profilerte "gamle" lister. For det er det det ser ut som. Rammer av gammelt listverk.

Oppussingen her i heimen går sin gang. I dag har jeg plukket ut listverk og gulv. Og her blir store flotte profilerte lister med mønster. Har alltid ønsket meg det;) Og siden dette er det siste uferdige rommet her i huset med mulighet for slike lister så valgte jeg det. Selv om det kanskje er på mote å ikke ha lister. Det har jeg på kjøkkenet da. Jeg er ikke så opptatt av at hele huset skal ha samme stil. Så nå kommer jålerommet med mye dekor. Men det blir helt hvitt da. Gulvet er ubehandlet treplank som skal males hvitt. Veggene og taket blir malt nå i dag. Og listene levert på døren i morgen. Spennende er det selv om jeg ikke har tid til å tenke så mye på det. Nå må jeg sy noen duftputer til markedet i helgen.

Tuddelidu og gooood helg til alle som titter innom.

8 kommentarer:

  1. Hei, Ja her går det unna:-) Gleder meg til å besøke deg i morgen! Juleklem Siv

    SvarSlett
  2. Utrolig flotte rammer, både i sort og hvitt.

    SvarSlett
  3. Rammene falt jeg virkelig for ..de var nydelige..

    lykke til med oppussingen..

    klem kerstin

    SvarSlett
  4. Nydelige rammer.....brede og fine....
    Og brede lister med utskjæringer er jo vakkert:)
    Ha en flott helg med godt salg...
    klemmer fra meg

    SvarSlett
  5. Skal si du har mange baller i luften;) De rammene er bare sååå lekre!!! sKIKKELIG BLIKKFANG!

    Ha en flott helg!

    SvarSlett
  6. Så lekkert :) Nydelige rammer!

    SvarSlett
  7. Hei, Håper helgen gikk bra for deg! Din nydelige lavendelpute henger på døra i stua og sprer god duft og god energi. Juleklem Siv

    SvarSlett
  8. Hei...så gøy å se bilder fra salgsboden din...Synd at jeg ikke har fått tid til å reise dit i år også...Flott å høre at du er fornøyd med salget. Ønsker deg fortsatt en fin adventstid:o)Klem fra Maliva

    SvarSlett