fredag 13. november 2009

Varer fra Wallas Verksted.

Juhuuu!!!
Jeg har endelig tatt meg tid til å sy litt. Her er jo mange ideer. Og jeg syns det er kjekt å finne på noe annet enn å stryke på et strykemerke. Selv om jeg ser at det er vanskelig å få det mer sjarmerende enn hva et strykemerke klarer.
Ja,ja.. det ble en juleduftpose som blir fyllt opp med julekrydder. For slike som meg som ikke baker julekaker hver dag, men allikevel vil ha julebakst duftene i huset;)
Hjerter av en gammel brodert duk. De er fyllt med lavendel.
Til slutt ble det en diger ladning av pynteposer eller gaveposer.
Legg i noen lys eller en såpe også har du en skjønn venninne eller vertinnegave.
Du kan enten kjøpe strykemerker og blonder hos Wallas Verden og sy selv, eller kjøpe ferdigsydde fra Wallas Verksted her.

Da ønsker jeg dere alle en skjønn og kreativ helg.

8 kommentarer:

  1. Så flink du er! Nydelege ting du lagar:) Er så vakre dei konglene i fattigmannssølv.
    Ha ei herleg helg!

    SvarSlett
  2. Så koselig at du også har laget slike flette hjerter... får vel se de??

    Skjønne ting du har sydd... kjempeflink er du.. kosleig å lage litt dill og dall..

    Ha en fin helg...

    Klem Kerstin

    SvarSlett
  3. Kjempe flink er du!! Skulle ønske at jeg kunne sy. Ha en fin helg.
    Klem Kristin

    SvarSlett
  4. Du er bare dyktig!! Så masse flott som bor i deg, da! Kjempefine hjerter og tøyposer. Har sagt det før, men må bare si det igjen; Du har en fantastisk inspirerende blogg! Begynner nesten å skjele når jeg skal følge med på alle bildene på denne siden...samtidig :o))
    Nå må jeg kikke mer her og en tur innom butikken din. Tror jeg må ha noe fra deg i mitt hjem;o))
    Ha en flott helg.

    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  5. Kjempeflotte ting du lager!!! Utruleg inspirerende, kanskje eg må dra fram symaskina igjen..hihi!! Men korleis har du gjort det når du fyller med julekrydder? *nysgjerrig*

    Ynskjer deg ei flott helg!
    Klem frå Linn:)

    SvarSlett
  6. Ååh du er så flink du Ragnhild, så nostalgisk og Inspirerende!! Gud så herlig de hjertene dine var, vakkert mønster i stoffet. Jeg får på en måte ikke tid selv heller til å lage noe nytt, så jeg kjenner gleden du har når du først kan få satt deg ned.

    Ha en topp helg!
    Klem Aina

    SvarSlett
  7. hadde ikke hatt noe imot å få en sånn gavepose til jul. veldig fine

    SvarSlett