onsdag 11. november 2009

Stemingsbilder fra Chic Antique

Legger ut noen bilder fra Chic Antique.
Spennende å se hvordan de forskjellige varene spiller i sammen.
Benken er bare skjønn. Den er ganske stor, høy og god å sitte på.
Det står en i stua mi. Men jeg har flere så den ligger også ute i butikken.

Dette er jo et typisk stand miljø fra en messe.
Jeg gleder meg veldig til å besøke Chic Antique på vår og sommer messen i Herning nå i februar.

Disse flotte lyktene er på vei til butikken. De var jo veldig fine med blomster i da. Ser de har et fikentre oppi der. Skulle jeg gjerne hatt. Også et orangeri å ha den i;)
Tuddelitu. Da må jeg hive meg rundt og jobbe.
Ønsker alle en fin dag og takker for alle skjønne kommentarer. Koser meg vedlig med de.

15 kommentarer:

  1. Helt nydelige bilder....

    Ha en fin dag :)
    Klem,Kari

    SvarSlett
  2. Dån så vakkert Ragnhild....

    er det noe mer å si=)

    klem O=)

    SvarSlett
  3. Slitt og vakkert....
    ha en fin dag Ragnhild
    klemmer

    SvarSlett
  4. Så flotte bilder, Ragnhild!! Masse lekkert!! Kassene/lyktene på det nederste bildene var kjempe-fine, de kunne jeg godt tenkt meg noen av til jul:)

    Ha en fin dag!!

    Klem Anette:)

    p.s. Jeg linker til bloggen din:) Håper det er ok?

    SvarSlett
  5. rett til hjertet mit... herlge bilder..

    godt såpenen er i box, takk for handelen..
    klem, klem,...

    SvarSlett
  6. hei.
    så flotte bilder. den benken er jo bare helt skjønn!

    klem Beate

    SvarSlett
  7. Jeg går å venter på varer fra de nå. Kommer kanskje i morgen. De har bare sååå mye lekkert!!!
    Klem

    SvarSlett
  8. Såmange flotte ting du omgir deg med, må være utrolig kjekt.!!

    SvarSlett
  9. Hei Ragnhild!

    Håper alt er bra med deg!
    Tenk at tiden snart er inne for å pynte til Advent, koselig tid synes jeg :) Chic Antique har nydelig design, og kontrastene mellom det lyse og mørke gjør det så spennende. Plantebordet var råflott, også lyktene. Som alltid gir sånn god stemning.

    Ha en hyggelig kveld, og nyt helgen som kommer!

    Klem Aina

    Ps: Håper du koser deg med butikken!

    SvarSlett
  10. Så flotte bilder!
    Jeg venter på varer derfra nå, -de ble sendt på fredag, og jeg er ganske spent....
    Håper det ikke er så mye i rest nå da.

    SvarSlett
  11. Herlige bilder med mye slitt patina...
    Ha en fin dag.
    Klem...Ellen

    SvarSlett
  12. Verkligen ögongodis att njuta utav, ha en fin torsdag, klem

    SvarSlett
  13. Rått, fint, tøft og elegant. ME LIKE:)

    SvarSlett
  14. Åhhhh,sukk sier jeg bare.......dette var bare nydelige ting,særlig benken.... !!! Råtøff !!! Jammen er du heldig,som kan meske deg i slike vakre saker.......nesten litt misunnelig,jeg.... :) - kos deg videre,klem fra kaldre nord.

    SvarSlett
  15. Herlig inspirasjon! God helg til deg :)

    SvarSlett