søndag 15. november 2009

Trekning

Her er nipsehyllen min med konkurranseobjektet.
Hyllen er en gammel bokreol som jeg har hatt i nøyaktig 10 år. I mange år var den skohylle i gangen. Siden hyllene er regulerbare så passet den utmerket til det også.
Men nå er den blitt malt og rommer altså konkurranseopbjektet. Og det er det, det skal dreie seg om i dag;)
Det er et luftfilter til en gassmaske.
Flerer var det som visste det.
Jeg visste det ikke før jeg fikk besøk av en godt voksen mann. Jeg fant den i kjelleren til bestefar så tenkte meg at det var en mannegreie. Men at det tilhørte en gassmaske tror jeg aldri jeg hadde tenkt på. Men nå ser jeg jo for meg Keizers Orchestra danse ompa til de dør, hver gang jeg ser den boksen:) Siden det var i en av deres konserter jeg sist så en gassmaske.
Jeg har klippet og brettet, barna har trukket og:
Vinnerne ble:
Mitt hvite hus, Heidi's scrapperom, Bonheur Boutique,

Gratulerer til vinnerne.
Takker for deltakelse og ønsker habby søndag til alle sammen.

19 kommentarer:

  1. Hei Ragnhild! Så koselig å se bilder fra stua di - nå kjenner jeg den igjen fra blogg treffet hos deg - som forøvrig var kjempehyggelig. Har vært en uke i London på jobb jeg så jeg har ikke fått tittet innom dere på leeeenge! Ha en fin uke!

    SvarSlett
  2. Nå ble jeg glad!! Og så jeg som aldri vinner noe:-) Kunne ikke unngå å legge merke til klokka på bildet, har en helt maken som jeg har arvet av min farfar, er så glad i den klokken:-) Heidi

    SvarSlett
  3. Grattis til de heldige vinnerne:o)Koselig med en titt inn i din stue igjen også..Fortsatt god ettermiddag..Maliva

    SvarSlett
  4. Gratulerer til den heldige vinnenren...
    Ønsker deg en koselig søndag!!
    Klæm Linda

    SvarSlett
  5. Grattis til vinnerene. Dette hadde jeg aldrig gjettet! Gøy med nips hylla de, har sitti og studert den nøye og her var det mye fint! God kveld.

    SvarSlett
  6. Den hyllen likte jeg veldig godt!
    Jeg hadde aldri gjettet riktig på den konkurransen, det var en hard nøtt :-)

    Ha en fin kveld!

    Klem Kristine

    SvarSlett
  7. Virkelig flott hylle! Du har mye fint på bloggen din, tror det er første gangen jeg er innom.

    SvarSlett
  8. Gassmaskefilter ville jeg aldri klart å gjette! Gratulerer til vinnerne!
    En morsom konkurranse forresten!

    Ha en fin søndagskveld!

    SvarSlett
  9. Ahhh!!! ...så mye fint!! :-)
    God søndag videre
    Kristin

    SvarSlett
  10. Så mye flott du har i nipsehyllen din. :o)

    Gratulerer så mye til de heldige vinnerene!

    Ønsker deg en riktig god søndagskveld. :o)

    SvarSlett
  11. For en herlig nipsehylle! Du kan dette med å lage kos rundt deg:o)
    Dette hadde jeg aldri gjetta. Gratulerer så masse til vinnerne!
    Ønsker deg en flott uke.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  12. Jøss, var det det det var? (fryktelig mange DET) Grattis til de heldige vinnere! :)

    SvarSlett
  13. Heisan ragnhild....

    ååååå så glad jeg ble... Tusen tusen takk...
    Sender deg adressen min jeg....
    så det var det altså... ---

    Klem kerstin

    SvarSlett
  14. Hei Ragnhild!

    Gratulerer til de heldige vinnerene :) Bokhyllen din var helt nyyyydelig og vakkert stylet. Skulle veldig gjerne hatt en slik selv.

    MaiaKLEMMER

    SvarSlett
  15. Å såååå mye fint du har!!! hyllen var også lekker. Gratulerer til vinnerne :o) Klem fra Mette

    SvarSlett
  16. Hei, Ragnhild! Jeg har en veldig god venn som hjelper meg med data... men tusen takk for at du ville hjelpe meg med en datadoktor...hihi! Klem fra Gro!

    SvarSlett
  17. Oj,så flink du er altså!! Du har en fantastisk blogg som gir meg masse glede og inspirasjon!!
    Klem fra en fersk blogger

    SvarSlett
  18. Hadde ikke fått med meg at du har hatt utlodning jeg gitt! Skal snart ha selv, feire 50.000 besøk på etterskudd. Han mannen med kjøkkenet i innlegget på bloggen min, han er sikkert homofil, tror du ikke? Det er de som har best interiørsmak som regel ;)

    Stine

    SvarSlett