tirsdag 17. november 2009

Julekalender


Tiden rinner, tiden svinner, tiden flyr så hastig bort...
Og nå er tiden inne for å tenke på julekalenderen.
Begge disse kalenderene er kommet inn i butikken. Den med hjerter er også en fin oppslagstavle resten av året. Tatt inn til min 15 årige datter som trengte en plass å ha bilder av alle vennene og idolene sine. Skal bli spennde å se hvordan den kommer til å se ut etter hvert.
Men først skal vi bruke den som julekalender. For i år tenkte jeg vi skulle gjøre noe nytt. En kalender til barna og en kalender til meg og høvdingen. Og da blir det en av disse fra butikken så klart.
Gleder meg til å informere min kjære om at han må fikse 12 kalender gaver til meg. Hihi!!
Ha en fin dag alle sammen.

8 kommentarer:

  1. utrolig vakre, spesielt den med hjerter.

    SvarSlett
  2. Kjempefine!!
    Likte spesielt godt den siste;o)
    Ha en fin dag!

    -Bette-

    SvarSlett
  3. Ja, det var de kalendergavene, ja....funderer veldig på hva jeg skal finne på..for julekalender må vi ha for den er så fiiiiiiiiiiiin........!!
    Klem,M

    SvarSlett
  4. Så fine de var! =)

    I år blir det nok ikke pakkekalender hso oss...
    Kjøper ferdig i år.
    Kanskje en adventsgave eller to på deling til guttene...
    Er nok ikke så flink til å finne små, smarte og brukbare gaver....mest dill, føler jeg det blir. så i år blir det ferdigkjøpt...=)

    SvarSlett
  5. De var kjempeflotte begge to !! :-)

    Om du klarer å få mannen din til å finne på 24 smågave til deg :-)
    Så vil jeg GJERNE vite hvordan du klarte det :-)
    Hihi :-)

    Her i huset er det mor ( les meg :-) som lager julekalender :-)
    4 barn = 96 små pakker

    SvarSlett
  6. Hihi, gler meg til å sjå kva 12 gåver eg får frå min kjære! Eg har pakka inn tolv til han, mens han seier han er i mål med to til meg;) Hehe.
    Nydelege kalendarar:)
    Klem Anne

    SvarSlett
  7. Hei hei :)

    Jeg ville bare takke for at jeg kunne komme å hente den nydelige advents kalenderen hos deg i dag :) Jeg hadde jo egentlig bestemt meg for den uten hjerter, men da jeg så begge to, måtte jeg bare ombestemme meg :) Jeg er kjempeglad for at det var en igjen til meg med de fine hjertene på!!

    Det var veldig hyggelig å hilse på deg, og få et ansikt bak bloggen. Jeg har vært inne på bloggen din både titt og ofte, og jeg syns den er så fin :)

    Snart vil jeg legge ut bilder av kalenderen hjemme hos meg, og da vil jeg oppfordre alle til å titte innom nettbutikken din.

    Ha en deilig torsdags kveld!

    Hilsen Ingun :)

    SvarSlett