søndag 8. november 2009

Spisestue og bloggtreff interiør.

Her satt vi og koste oss i går. Det ble et mini bloggtreff, men det var bare hyggelig.
Vi spiste først kongekrabbe også kake; "verdens beste" så klart.

Siden jeg ikke er så glad i å være med på bilder. Spesielt ikke spise bilder, så får dere som ikke var med på treffet nøye dere med bilder av interiøret vi satt i.
Jeg pyntet enkelt i lilla og grått. Syns den grålilla fargen på løker og pyntekålen var nydelig sammen med den grå sinken. Duken er et overlaken med monogram og heklet kant, også med en gammel båndduk over.

Rett før helgen ankom skoddene fra Chic Antique. Og de er bare så flotte. Passet perfekt ved vinduet. Ønsket om en gammel moraklokke på veggen der er foreløpig skrinlagt.

Til slutt må jeg takke de flotte damene som kom på bloggtreffet og gjorde det til et vellykket treff. Dere er bare skjønne.

Mine søndagsplaner er å lagt ut noen nye strykemerker også mange flotte tags i butikken.
Så må dere alle sammen kose dere med deres søndagsplaner.

24 kommentarer:

  1. Virkelig et superinspirerende interiør dere hadde treffet i. :) Så stilig du har det! Likte så godt lampen i fattigmannssølv. Flotte bilder også.

    SvarSlett
  2. Så hyggelig med bloggtreff.Du har det bare lekkert;-) God søndag!

    SvarSlett
  3. Hei,Ragnhild.Wow,for en vakker spisestue du har.Gjennomført og nydelig.Er litt lei meg for at jeg ikke kunne komme,men mannen er bortreist og ingen til å passe hunden.Håper det byr seg en annen anledning.Ønsker deg en fin uke.Klem

    SvarSlett
  4. Hej
    Vilken inspirerande blogg du har!
    Den fölger jag gärna!

    Irene

    SvarSlett
  5. For et flott intiativ av deg da å invitere til treff hjemme hos deg! Var selv på treff her i Bergen i går, mitt første bloggtreff og det var utrolig koselig. :)

    Nydelige bilder du viser.

    SvarSlett
  6. Utrilig fint du har det hjemme hos deg... kosleig med et lite treff også da... dafår man tid til å snakke sammen..Var på treff her i Bergen i går.. veldig kosleig...


    Klem Kerstin

    SvarSlett
  7. Så koselig du har det!!! virkelig lekkert og flotte bilder du har tatt. Tusen takk for pakken som jeg bestilte fra deg i forrige uke. Ønsker deg en riktig fin kveld. Klem fra Mette

    SvarSlett
  8. Så nydelige omgivelser å sitte i. Herlig. Kos deg videre i uken som kommer.
    Klem Kristin

    SvarSlett
  9. Så fine bilder. Du har jo bare pyntet nydelig, og hjemmet ditt er kjempe koselig, Ragnhild
    Synd jeg ikke kunne være med denne gangen, håper det blir en sjanse senere.

    Ønsker deg en strålende søndag.

    Klem fra Line

    SvarSlett
  10. For en fantastisk stue du har!! Jeg har og vurdert de skoddene, de blir nok med på neste bestilling til butikken, om det er flere igjen!! Ønsker deg en fin søndag! Klem-Mia

    SvarSlett
  11. Sukk, for noen nyyydelige omgivelser! Tror ikke jeg ville klart å spist der jeg, bare blitt sittende å se meg ogkring ;)

    SvarSlett
  12. Og vi hadde det så hyggelig - nydelig mat fikk vi også! Kjempehyggelig ettermiddag Ragnhild, tusen takk for at du inviterte. Stativet jeg kjøpte av deg har nå fått på seg et fint fransk liv og er så flott! Virkelig glad for at jeg kjøpte det.

    SvarSlett
  13. Skoddene var hærlig franske! Ha en fin søndags kveld:)

    SvarSlett
  14. Et nydelig hjem du har! De skoddene var utrolig flotte!
    Klem

    SvarSlett
  15. Nydelig stue du har. Fallt sånn for tapeten og atmosfæren du får fram i stuen. Ha en fin uke.

    SvarSlett
  16. Det høres ut som dere har hatt et koselig boggtreff :)

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  17. Så koselig du har det....håper at det byr seg en ny anledning :)
    ha en fin dag
    klemmer edda

    SvarSlett
  18. Vilken trevlig matsal ni har. Och så en bloggträff uppe på det. Hur kul som helst.
    Hoppas du har en bra kväll.
    Kram Elzie

    SvarSlett
  19. Hei
    Takk! Ja, ikke sant, de hjertene er nydelige. Og ganske enkle å lage, skulle jeg tro.
    Ha en fin dag!!
    Veldig mye fint på bloggen din:-)
    Kristin

    SvarSlett
  20. Vilka underbara bilder, så vackra möbler, kan tro ni hade det trevligt i den miljön, ha en fin onsdag, klemmer

    SvarSlett
  21. For et herlig hjem du har Ragnhild - helt nydelig!!!

    Hørtes så koselig ut med bloggtreffet hjemme hos deg. Dessverre passet det ikke for meg å bli med, men neste gang... :o)

    Ha en herlig uke videre!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  22. For en vakker spisestue Ragnhild! Her var det masse inspirasjon.
    Kan tenke meg det var et hyggelig bloggtreff.

    Tuuuuusen takk for den lille gaven du la meg i pakken. Den henger på kjøkkenet og dufter så deilig. Det var veldig hyggelig gjort av deg :) Nå står hestene i spisestuen. Har nettopp lagt ut et bilde av de.

    Mange klemmer fra Maia

    SvarSlett
  23. så utrolig vakker den blomster tapeten er! og extra stemning fra den gale tredøren som står lent vedsiden av vinduet! <3

    SvarSlett
  24. Hei!! For en inspirerende blogg :) Sååå masse fint å finne her inne!
    Nydelig spisestue :)

    Klem Solveig! :)

    SvarSlett