tirsdag 3. november 2009

Jubileums tilbud.

Nå er det jubileumstilbud hos Wallas Verden.

Der er nå lagt ut mange varer med godt reduserte priser. Håper dere finner det interessant.

Den gamle plakaten fant jeg i uthuset i høstferien og tenkte med en gang at den skulle skilte et jubileumstilbud når butikken blir 1 år. Plakaten er fra Wallas Manufakture så klart. Og monogrammet forteller meg at Walla har fått den fra Jonas Øglend på Sandnes. Hun var stor kunde hos Øglend og handlet mye klær derifra. Jeg måtte gå med Boogi når de andre dro på seg Wrangler og Levis. Jeg glemmer aldri når jeg klarte å mase meg til en Wrangler. Klart jeg har dårlig samvittighet for det nå. Om jeg var bortskjemt. Kanskje;)

Ha en herlig kveld.

7 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse med 1 årsdag... herlig plakat...kjekt å finne slike gamle ting...

    Nå skal jeg kikke litt i butikken din..*Klem Kerstin

    SvarSlett
  2. Gratulerer med 1 års dagen!

    Alltid så koselig å titte inn til deg - både blogg og butikk.



    Stor klem!

    SvarSlett
  3. Eg skal inn og kikke med ein gong!
    Gratulerer så mykje:)
    Klem Anne:)

    SvarSlett
  4. Herlig plakat :)
    Hvem har ikke mast seg til ting i ungdomsårene, hehe. du var nok en helt alminnelig tenåring som ville være som de andre, tenker jeg :)

    Ønsker deg en fin kveld. Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  5. hei ragnhild -
    næ, så rart...nå skulle jeg akkurat inn til deg og gi deg beskjed...og der poppet det inn en hilsen fra deg:0)
    ..vet du, ingen "vil/kan" bytte vakt med meg (dugnad for fotball-laget), tro meg - jeg har prøvd!
    så, dessverre, jeg får det ikke til..noe jeg synes er kjempeleit, for jeg har virkelig lyst...sa du krabbe mmmmmm....
    Jeg tipper dere får et kjempekoselig treff, ragnhild..jeg satser iallefall på neste..
    go`klem fra meg

    SvarSlett
  6. Hei på deg og gratulerer med 1-års jubileum!
    Når det gjelder de krokene jeg kjøpte av deg tidligere så har jeg klart å skaffe flere et annet sted. Men uansett, takk for at du sa ifra.
    Klems til deg!

    SvarSlett
  7. Tusen takk for et supert bloggtreff igår Ragnhild.

    For et vakkert hjem du har!! Utrolig mye lekre saker der du!! det jeg festet meg mest med var den gamle smijernslampa med prismekrone, knallfin!!!!For en fantasi du har!!

    Tusen takk for utrolig nydelig mat og for en fantastisk flott gave!! Og for gode rabatter på lekre varer!!

    Gleder meg til neste treff jeg!!

    klem fra Aase som skal i bursdag i nytt skjerf i dag!!!

    SvarSlett