søndag 1. november 2009

Loppehelg.

Dette fatet fra Figgjo, og mange andre fat er nytt i dag + julekuler og sinkoppsats finner du i butikken
Det har vært en fin helg.
I går var jeg med Gro på loppemarked. Der traff vi Brocante og fikk pratet masse blogg og lopper. Vi fant også mange fine lopper. Så mye at jeg ikke fikk alt med meg hjem. En vase jeg betalte må ha blitt stående igjen på bordet, for den er ikke her?? Prøver å ikke tenke på det...De jeg fikk med meg er ute i butikken nå.
Når armene og ryggene var slitne, og bagasjerommet fullt, dro vi hjem til Gro og spiste deilig eplekake. Tusen takk for en fin dag Gro. Herlig.


Serviettholder i nysølv lagt ut i butikken i dag.

Det betyr at jeg må stå på som en gal for å lagt ut alt i butikken. Ordet plassmangel dukker stadig opp i mine tanker. Og jeg er begynt å speide etter ledige lokaler. Men noe kan jeg gjøre før det dukker opp. For det blir jo ikke noe ut, om ingen vet at skattene står i hyllene her og ønsker seg nye hjem.

Julekongler, gamle postkort og klemme til oppheng finner du hos Wallas Verden.
Og litt flink har jeg vært i dag. Laget ny kategori under gamle skatter. Nemlig postkort. Så da er det kommet en ny samling gamle postkort der. Noen havnet også under gamle julegleder. Også er det kommet mange nyheter under nyheter. Det tok noen timer, så skal jeg sitte foran Tv'en og tvinne tommeltotter resten av kvelden. Haha.. klarer jeg aldri;)

I morra lover jeg en liste over alle som har meldt seg på bloggtreffet. Vi blir en liten koselig jeng. Gleder meg veldig:)
Kommende uke er blitt stemplet ryddeuke. Det må det blir. Det kommer varer fra Chic Antique i morra, fra Maileg er det også varer på vei, og fra Affari kanskje osv. osv.. En får ta det som det kommer.
Ha en fin kveld alle sammen:)

13 kommentarer:

  1. Skulle så gjerne vært på bloggtreffet, men flytter i disse dager, såååå mye å gjøre pluss en liten grisunge som ligger syk her hjemme... sukk..
    Men ønsker deg en god ny uke! Alltid så mye vakkert her inne hos deg!
    Klem fra Nanni!

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Oj, kommentaren kom inn to ganger, jeg sletter den ene... ;o)
    Klem igjen!

    SvarSlett
  4. Sååå mye fint...blir jo helt fristet:-)

    SvarSlett
  5. så mange skatter,- love it...
    og du,- bestillingen drar avgårde en av dagene...

    magny

    SvarSlett
  6. Får nesten litt lyst til å pynte litt til jul... bare i en liten krok eller noe...?! Så gøy hvis du får deg lokaler da:) Ønsker deg en god start på uka.

    SvarSlett
  7. Mmmm... her var mange herlige skatter... må inn i butikken og titte :D

    SvarSlett
  8. Hei Ragnhild!

    Så mange fine skatter!
    Gjett om jeg ble glad da jeg oppdaget at du hadde tatt inn de skjønne trehestene fra Maileg!!'La inn en bestilling hos deg i går :) Tuuusen takk for at du tar ut så fine varer. Tror faktisk ikke så mange har de her i Norge? Gleder meg veldig til å følge med på hvilke andre Maileg ting du får. ¨

    Mange klemmer fra Maia

    SvarSlett
  9. Her var det mye fint!!!
    Og jeg tenker det fylles opp med mye lekkert fremover mot julen, en spennende tid:) Ønsker deg lykke til med forbredelsene til bloggtreffet!
    Ha en fin mandag!
    Klem Anita

    SvarSlett
  10. Så masse fint!!
    Kommer i julestemning med disse konglene og granbaren:))
    Ønsker deg en nydelig uke,klem Hanne

    SvarSlett
  11. Ja..ordet plassmangel er velkjent...måtte averge meg selv og dra på loppemarked på lørdag...for her er det ikke plass til ett bilass til:)
    masse fint du fant..
    ha en fin dag
    klemmer edda

    SvarSlett
  12. Så masse fint du har funnet da...så synd med vasen som ble igjen..

    klem kerstin

    SvarSlett