mandag 2. november 2009

Bloggtreffet

Her er listen over de som har sagt de vil komme på bloggtreffet nå på lørdag.
Ikke så mange. Helt greit for meg. Da får vi mer tid til her enkelt;)



I dag kom den første snøen. Den dalte ned og sa her er jeg. Jeg tok fort til meg blikket og forsvant ned på kontoret. Og tenkte at; åååå.... jeg savner allerede sommeren. Sukk!
Men litt seinere på dagen oppdaget jeg at det var mange skjønne fuglerfuglebrettet mitt. Det er koselig. Også kommer julen og den gleder jeg meg jo til.
Så da oppfordrer jeg alle å mate fuglene, selv om det ikke er snø.
Ha en kos kveld.

16 kommentarer:

  1. Hei Hei
    Jeg skulle jo så gjerne kommet, men akkurat denne helgen er min "Mor i Nord" på besøk, så da må jeg bruke tiden med henne.

    Klem fra
    Christine

    SvarSlett
  2. Hei Hei
    Jeg skulle jo så gjerne kommet, men akkurat denne helgen er min "Mor i Nord" på besøk, så da må jeg bruke tiden med henne.

    Klem fra
    Christine

    SvarSlett
  3. Hver årstid sin sjarm :-). Her er det kakao og fyr på peisen mens noversludden uler rundt husveggene.

    Kos deg! Og lykke til med bloggtreffet.

    Klem Torunn

    SvarSlett
  4. Jeg håper dere får det innmari hyggelig. Og at jeg kan være med neste gang. Passet dårlig akkurat i helgen.

    Hilsen Marie i Fattighuset

    SvarSlett
  5. Det er så koselig med bloggtreff!!
    Her i Bergen inviterer Butikk Ofelia til bloggtreff førstkommende lørdag :o)
    Gleder meg til det!!!
    Ha en fin uke....og kos dere på bloggtreffet. Siden det ikke er så mange får dere jo god anledning til å bli kjent:o)

    SvarSlett
  6. KOs dere masse på treffet Ragnhild.
    Jeg skal på konsert på fredag, jobbe på lørdag og barnedåp/ cupfinale på søndag, så jeg er bare nødt til å ha det til gode.

    Klemmer Line

    SvarSlett
  7. Dere får det sikkert kjempehyggelig! Det er jo ikke mengden det kommer an på :) Selv er jeg ikke så tøff når det gjelder slike samlinger, dessverre.

    Synes det høres deilig ut med snø jeg. Her har det regnet og sluddet, og ikke no er så trist som det.

    SvarSlett
  8. Kos dere masse på bloggtreffet, jeg skulle gjerne kommet hadde jeg bare bodd litt nærmere. Men det er sikkert vel så kjekt når man får mulighet til å prate med alle sammen.

    Ha en flott uke :)

    SvarSlett
  9. Ingen snø her enda, men jeg greuuuer meg!! :( Liker ikke vinteren jeg, gleder meg til våren... Hihi... :P

    SvarSlett
  10. Jeg håper bloggtreffet blir hyggelig og det frister med gjentagelse for da vil jeg være med også! Travel måned for meg, noe som skjer hver helg. Bare hyggelige ting da;) Ønsker dere en koselig treff. Og all kred til deg som ordner dette:)

    SvarSlett
  11. Hei Ragnhild!
    Skulle gjerne ha vært med på bloggtreffet, men datoen passet ikke for meg! I det hele er helgedagene stort sett fylt opp helt frem til jul - det er liksom den tiden nå..!!!

    Dere må ha det superkoselig - og neste gang - DA er jeg med!!!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  12. Så kosellig med bloggtreff...her blir det et blogg treff til helgen...
    herlig med snø..syns det blir en kosleig stemning av det... jeg elsker snøen---

    Lykke til med treffet...
    klem kerstin

    SvarSlett
  13. Kos dykk mykje med bloggtreffet!
    Klem Anne:)

    SvarSlett
  14. Der skulle jeg gjerne vert!!
    Kos dere masse på bloggtreffet:)
    Klem Hanne

    SvarSlett
  15. Hadde jeg bodd litt nærmere skulle jeg ha kommet :-)Kos dere på treffet. Hilsen Kristin

    SvarSlett
  16. Hei vennen:) Nå ligger jeg med bøtta her..og har vært syk i hele natt. Omgangssyke eller rest av nfluensaen.. finner ikke nr ditt men jeg kan dessverre ikke komme :( Trist klem Mona

    SvarSlett