fredag 30. oktober 2009

Madonna

Så er det helg igjen. Ifra radioen hørte fikk jeg vite at det er allehelgensdag den 1. november. Det kunne ikke passet bedre at jeg satt her omringet av Madonnastatuer.

Men skjønne farger, krittende hvite og noen som sandstein i alle størrelser.

Denne er hele en meter høy og bare kjempeflott. Nå skulle jeg ønske jeg hadde et stort bad med sandsteinsfliser, der hadde den glidd rett inn. Men med hvit bakgrunn kommer den jo ekstra godt fram.
Nå er jeg så fortapt i disse skjønne skikkelsene at jeg har flere stykker allerede. Men en til har jeg alltid plass til. Som f.eks. på trappeavsatsen. Også er det jo en helt nydelig julepynt da. Om en liker den litt rolige sakrale julen framfor den røde og nissete. Hos meg blir det litt begge deler. Har jo mer en et rom å pynte må vite;)

Denne jyngehesten er også kommet. Finnes i to størrelser.
Hjerte, kongle ornament, sinkfat, lys, gamle flasker og paris-skilt finnes i nettbutikken.
Skodder og gamle bøker kommer om ikke så altfor lenge.

Da ønsker jeg dere alle en herlig helg.
La Hallowen bli morsom og ta den helt ut. I fjor når jeg gikk rundt med mine små hekser så ringte webansvarlig og sa: Nå er nettbutikken online. Så det er lett å huske når jeg har jubileum.
Uhuuu!! Tuddeliduuu!!

18 kommentarer:

  1. hei ragnhild -

    grattis med jubileum!
    og kos deg i helgen..

    moaklem

    SvarSlett
  2. Nyyydelege madonnaer! Og så flotte bilder!

    Ha ei fin helg!

    Klem frå Elin! :)

    SvarSlett
  3. Flotte madonnaer du har. Jeg falt for bilde 2, jeg. :) Så stilrent og fint med den hvite madonnaen mot de svarte, gamle bøkene.

    SvarSlett
  4. Nydelige madonnaer, ønsker meg flere..kanskje til jul.
    Ha en fin helg.
    klem fra Marilyn

    SvarSlett
  5. Åh, så mange herlige! Madonnaer, nyydelig den svære! <3

    SvarSlett
  6. de vakreste madonnaer...
    klem ,magny***

    SvarSlett
  7. HEi på deg.
    Gratulerer så mye med 1-års jubileumet ditt.
    I morra tidlig drar vi til Egypt, det blir snadder, så hadde vi feiret halloween så hadde det blitt der.
    Du og heksene dine får ha en flott knask og knep tur da.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  8. Gratulerer med 1-års jubileum. Nydelige Madonna`er og flotte bilder:)

    SvarSlett
  9. Gratulerer med jubileum. Helt skjønne Madonnaer du viser!

    God helg klem fra Maia

    SvarSlett
  10. Nydelige Madaonnaer - og gratulerer så mye med ettårsjubileum!

    Ønsker deg en riktig fin lørdag. :o)

    SvarSlett
  11. Ønsker meg en Madonna! Kanskje jeg kjøper en til meg selv til jul....
    :D
    Kos deg på Halloween!
    Klem, M

    SvarSlett
  12. Här har du ju en som älskar sina madonnor, har nog ett tjugotal i mina hem i olika storlekar,och du visar så så vackra, speciellt den översta, har nu varit på kyrkogårdarna och tänt gravljusen, det var så vackert, hoppas kvällen är lugn och skön, klem

    SvarSlett
  13. Nydelige madonnaer og gyngehesten var jo bare så flott. Ha ei fortsatt fin helg !

    SvarSlett
  14. Vakre madonnafigurar!
    Ha ein herleg søndag:)

    SvarSlett
  15. Gratulerer med 1 års jubileum!!!
    Nydelige madonnafigurer og den hesten er bare helt skjønn:)
    Håper dere har nytt helgen, hils din mann og de 3 skjønne små:)
    Klem Anita

    SvarSlett
  16. Nydelig den store hvite ja!!!

    Og gratulerer med jubileum ;)

    SvarSlett
  17. Thank you, that was extremely valuable and interesting...I will be back again to read more on this topic.

    SvarSlett
  18. Fantastic site, I had not noticed wallas-verden.blogspot.com previously in my searches!
    Continue the fantastic work!

    SvarSlett