torsdag 10. september 2009

Nye varer er kommet.


Bloomingville sine vare er blitt forsinket. Men er lastet på bil i Oslo i dag. Det er kommet en levering fra Chic Antique. De er nå på plass i butikken. Neste levering kommer i slutten av september. Nye skilt er kommet. Det kommer flere skilt og rammer i sept/oktober. Sist men ikke minst så er det bestillt mange nyheter fra Maileg. Noe er kommet i dag men det kommer også kaniner, mus og Magnus rotte;)
Ta en titt på nyhetene her.
Nå må jeg rydde bort tomme pappesker før neste levering kommer.
Det er Bloomingville og der kommer ikke mindre enn 2 paller;)
Ha en kos kveld da dere.

7 kommentarer:

  1. Måtte inn og kikke i butikken din... Du verden så masse flott!

    Ønsker deg en fin kveld! Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  2. ÅÅÅ nå skal jeg inn å kikke...sikkert mange fristelser... Klem Kerstin

    SvarSlett
  3. ÅÅÅ nå skal jeg inn å kikke...sikkert mange fristelser... Klem Kerstin

    SvarSlett
  4. ÅÅÅ nå skal jeg inn å kikke...sikkert mange fristelser... Klem Kerstin

    SvarSlett
  5. Du har altid en masse fine ting.
    Desværre lidt besværligt at købe og få sendt fra Norge.

    God week end lige om lidt
    Karen

    SvarSlett
  6. Så fine varer! Verkeleg flott butikk du har:)
    Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  7. jeg venter også på varer..kjedelig å vente..men da har vi jo noe å glede oss til ;) masse fint her hos deg Ragnhild!!!
    kos deg i helga ;)
    klem Anne***

    SvarSlett