lørdag 5. september 2009

Dagens skattefangst.

Nå ser det nesten ut som bruktmarked på spisebordet mitt.
Her står nå dagens fangst og venter på å bli vasket, fotografert og vurdert.
Jeg var heldig og fant et loppemarked langt utenfor byen og som hverken var annonsert på NIB eller loppemarked.no. Gps'en ville ikke finne det en gang. Men da er det bare å rulle ned vinduet (rulle og rulle, lenge siden jeg hadde vindusrulle på bildøren:o) og spør seg fram;)

Jeg har egentlig ikke tid til å sitte her. Min mann lurer på om det ikke er på tide å pakke. Toget går om en halv time. Joda jeg skal pakke nå.
Ha en fin lørdagskveld alle samme da:)

28 kommentarer:

  1. Så mye lekkert du har fått kjøpt deg! GØY!! God tur.

    SvarSlett
  2. Lurer på om jeg kanskje så deg (med en kasse under armen?) på Sætre? Holdt på med en handel og da jeg var ferdig var du bort. Jeg hadde endelig en frihelg og hadde planlagt loppemarkeder, men fant ingen på hverken NIB eller Loppemarked.info. Min nabo derimot hadde 3 stk linet opp så jeg ble med på det. Drammen, Lier og Sætre. Snakk om dag.....

    Det høres veldig hyggelig ut med blogtreff hjemme hos deg. Har meldt meg på til treffet i Drammen 16.9. men jeg blir gjerne med til deg også. Er det plass til meg? Et lite forbehold må jeg ta - kanskje jeg reiser til Frankrike .....

    SvarSlett
  3. Deilig at loppesesongen er igang igjen! Ser ut til at du har gjort noen bra kjøp ja : )God lørdag tilbake!
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  4. Ja, der var det mye lekkert!!!!
    Herlig når man kan ta rundt på loppis som ikke er annonsert.. ikke så stor trengsel der:o))

    Ha en deilig weekend..

    SvarSlett
  5. Vakre ting du har fått tak i, herlige skatter:-) God helg!

    Camilla

    SvarSlett
  6. Her var det mye fint.God tur og god helg.

    SvarSlett
  7. hei....
    ja ikke dumt og finne ett utenfor byen som ikke er annonsert....
    mange fine ting .....
    ble litt på meg og i dag....
    når er det du skal ha treff hos deg....er det fritt for alle og komme?
    Klem edda

    SvarSlett
  8. Så mye finty du har funnet deg!!! Har vært på loppis i dag selv, men kan ikke si jeg kommer hjem med så mye flott:P Er sikkert uerfarenheten som gjør det:P Takk for tipset om teipen på blondene mine også- det skal prøves for begynner bli lei av å henge de opp igjen hver gang jeg går forbi skapet:P

    SvarSlett
  9. Holy sh.... for en fangst!! :D Heldige du!! :D

    SvarSlett
  10. For en fantst. Er det ett fasan eggeglass du har der? løper til nettbutikken... Eller klikker meg inn.

    SvarSlett
  11. guri malla så mange fine ting du har funnet..jeg vil og!(: Go lørdag til deg.

    SvarSlett
  12. Sååååå mye fint!!! Jeg var også på loppemarked idag, fant masse fint! Jippi :) God helg!

    SvarSlett
  13. Vilket underbart porlsin du fyndat...du handlar visst lika mycket som jag brukar göra..det går åt en hel del i nätbutiken och jag säljer faktiskt väldigt mycket till Norge, hoppas kvällen är bra, klem VIOLA

    SvarSlett
  14. WOW! Har du kjøpt heleloppemarkedet, du da?!:p
    mYE FINT HER:)

    hÅPER DERE RAKK TOGET!

    SvarSlett
  15. Så masse fint du fikk med deg!
    Jeg måtte gi opp på et overfyllt loppemarked i dag....men det kommer jo flere..
    God tur, klem,M

    SvarSlett
  16. For en fangst da... masse flotte ting du fant..var selv på loppemarked i går... masse folk og det var noen god biter som gikk unna før jeg fikk tak i det..HIHI..
    Klem O=)

    SvarSlett
  17. så utrolig mye lekekrt du har kjøpt, ønske dg en riktig god tur:) klem monica

    SvarSlett
  18. Så mye lekkert du fikk med deg!
    Var også på loppis i går, men ble bare litt heklerier på meg;)
    Men er klar til neste loppemarked;)

    SvarSlett
  19. Som jeg gleder meg til det kommer i loppemarked i nærheten;) God "fangst" da, hehe.

    SvarSlett
  20. jøss... nå var du heldig..
    kaffekoppen i brunt,- love it...

    SvarSlett
  21. Så mye fint du har funnet

    KLem fra Lisemoren

    SvarSlett
  22. Her var det masse skatter og du for en nydelig kopp, det var en slik jeg fant her i vinter og elsker den ;)

    Nydelig bilde under her og!

    Kos dæ:)

    SvarSlett
  23. Hei :-)

    Ser ut som om du har fått kjøpt deg masse fint på loppemarked :-) Må få følgt med i lokalavisen her jeg så jeg får med meg noen jeg og :-)

    Ha en fin ny uke :-)

    SvarSlett
  24. Heldiggris!!
    som regel må man nesten stå i kø- og alt det fine er borte:-(
    Såå mye fint du har kjøpt- du har good smak:-)
    God tur , klem Hege.

    SvarSlett
  25. Litt av en fangst!
    Masse flotte serviser her:)
    Og litt jobb...
    Ha en fin uke!
    Klem Anita

    SvarSlett
  26. Så flotte loppefunn! Jeg falt for de fatene, så skjønne. :)og herlig krus.

    SvarSlett
  27. Oi her var det skatter i bøtter og spann!! Der skulle jeg ha vert:)
    Ha en fin uke,klem:)

    SvarSlett
  28. Hei Ragnhild
    Så fine ting du har funnet...
    Jeg skulle
    gjerne ha noen bokstave og har sett i butikken din...det er litt uklart hvor mye som blir i porto ogekspedisjonsgebyr?
    Ellers har du en koselig nettbutikk med mange fine ting.
    Klem....Ellen

    SvarSlett