søndag 19. juli 2009




Hei på dere:)
Her sitter jeg og leker meg med bildene mine. Noe må en finne på når regnet bare siler ned. hihi... Nå pakker jeg i bilen og drar hjem til Asker. Det er på tide å jobbe litt. pakket og sendt alle ordrene. Også blir jeg aleine hjemme noen dager. Det skal bli godt. Nå har det vært mye samvær med både voksne og barn. Da er det ikke lett å konsentrert seg til å gjøre noe kreativt og produktivt. Og siden jeg har en sjel som kribler og klør etter å gjort noe, så har jeg det ikke godt med meg selv når jeg bare skal være sosial hele tiden.

Så nå stikker mamma av:)


Det eneste jeg har klart å lage helt ferdig disse dagene, er dette hjertet. Det er på plass i butikken. Ellers har jeg startet mangen prosjekter. Er en i en kreativ prosess så kommer det gjerne mange ideer på en gang. Også jobber jeg litt med alt. Noe av det er ikke aktuelt før til jul, andre ting er nesten ferdige, men mangler en liten detalj som jeg vet jeg har hjemme. Så da har jeg enda en god grunn til å reise hjem.
Ønsker dere alle en deilig søndagskveld.

24 kommentarer:

  1. Ja jeg har jo ikke noe imot at du tar en tur hjem...*host, host* ;-)

    Nydelig hjerte! Jeg liker at det er størrelse på det. Dessuten er det så vakkert dekorert. Ble litt inspirert jeg nå...høstsysler kanskje!

    SvarSlett
  2. Jeg har det sånn jeg også! Er ikke mulig å være kreativ og produktiv og samtidig sosial... Kreativitet trenger rom og tid til å blomstre. Kos deg med prosjektene!

    SvarSlett
  3. Hei!!
    For et nydelig hjerte du har laget:)
    Ønsker deg en fin søndag,klem:)

    SvarSlett
  4. Heisan..
    høres godt ut å få litt tid for seg selv. Nydelig hjerte du har laget, kjekt å sitte med sånt pyssel:) Klem

    SvarSlett
  5. NYDELIG hjerte du har laget!
    Høres både lurt og godt ut med litt tid for seg selv, NYT kjære deg :)

    Klemmer

    SvarSlett
  6. Så fint hjärta...den gillar jag verkligen och de fina bilder du visar.

    Hej från Anneli...SussiLi...

    SvarSlett
  7. Så flott hjerte du har laget. Blir delig med noen dager alene hjemme da, litt lettere å få gjordt ting da ja.

    Håper uken blir fin.

    Klem

    SvarSlett
  8. Hei! Tusen takk for den koselige hilsenen din! Jeg fant oversikten over bryllupsdagene på en side jeg ikke finner tilbake til. Men hvis du går inn på Kvasir og søker på bryllupsdager, så får du opp mange sider. :) ha en god kveld!

    SvarSlett
  9. Tilbake til striskjorta? Det må vel til.... Hjertet du har laget er virkelig fint. Ha en fin (arbeids)uke!

    SvarSlett
  10. Stilig billeskomposisjon da!
    Og hjertet var helt nydelig!!!

    Lykke til med pakking og posting! ;)

    SvarSlett
  11. Nydelig hjerte!
    Kose deg hjemme med pakking og kreativitet;)
    Klem fra Maja

    SvarSlett
  12. Så spennende at du lager så mye fint!

    Jeg er helt enig. Regn vil vi helst ha om natten :)

    SvarSlett
  13. Det var et utrolig vakkert hjerte :-) Så heldig du er som har masse kreativ energi inni deg og som attpåtil klarer å få det ut! Jeg er bare kreativ inni meg, hehe :-) Blir sjelden resultater...

    SV: Stavanger har jeg faktisk vært i en hel gang. Veldig sjarmerende by det også! Men ikke så mange bakker tror jeg. Det med brostein med høye hæler + noe innabords tror jeg at jeg må øve lenge på :-) Kanskje like enkelt å ta av skoa og gå barbeint.

    SvarSlett
  14. Vi är nog lika du och jag...kan inte heller bara gå och lata mig...måste hända saker så jag jobbar nog lite varje dag med butiken och så åker jag hem och packar varor varje vecka..annara skulle det bli lite för lugnt för mig, ha det så bra nu denna måndag, ljuvligt hjärta du gjort! Klemmer VIOLAN

    SvarSlett
  15. Nydelig hjerte.
    Jasså har du tapet i taket på badet. Jeg tror ikke at jeg ville hatt det i et slikt rom, men kanskje et Walk in Closet. Litt opptatt av tak - Har en mellom gang med et merkelig tak der de tidligere eierne (mest trolig de før oss også) har lagtlagt glassfiber strie som de har malt..... Litt høyt opp under taket så jeg tror ikke det kan brukes der heller. Vi får se...

    SvarSlett
  16. Hei, Gosh for et nydelig hjerte du har laget. Jeg kjenner meg igjen i din beskrivelse av prosjekter...Det ligger en award inne hos meg. Sommerklem Siv

    SvarSlett
  17. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  18. Dette hørtes ut som meg, ro og tid for seg selv er utrolig viktig. Dessuten må jeg bare bare få det ut når den kreative bølgen kommer. Og det kan godt være tolv på natta, det hender det. Og ikke engang en katt må være i nærheten. Da er det godt å ha eget rom med nøkkel til!

    Hjertet er utrolig flott, romantisk. Tenkte akkurat på hvor lenge siden det var jeg laget et selv. Ser du, nå begynte jeg og tenke på noe :)

    Ha en produktiv uke!
    Klem Aina

    SvarSlett
  19. Oi, for et vakkert hjerte! Du er flink, og jeg gleder meg til å få se flere resultater av din kreative prosess. Men at du tenker på jul allerede... det imponerer meg, for jeg prøver å fortrenge tanken på høst og vinter, og å prise sommeren mest og lengst mulig... hihii. Kos deg med de kreative pusleriene dine!

    SvarSlett
  20. Hei hei. For ett fantastisk vakkert hjerte. Kjenner at jeg blir kjempeinspirert. Kanskje jeg en gang i tiden kunne fått tid til å prøve meg på noe lignende. Ønsker deg en flott dag.
    ;) Susanne

    SvarSlett
  21. Merker at lysten til å få sendt symaskinen på reparasjon øker.. Takk for inspirasjon.

    SvarSlett
  22. For et fint hjerte du har laget,etter flere års opphold kunne det kanskje være en ide å børste støv av symaskinen min og begynne å sy litt.Takk for inspirasjon. Hilsen Kristin

    SvarSlett
  23. Hei på deg,så utrolig vakkert det hjertet var !!! Du er så dyktig på det med kombinasjoner av stoffer.....og bilder,helt nydelig var det :) Kjenner meg veldig igjen i det du skriver......kreativiteten må bare ut,og da er det godt å være alene ! Og ideene kommer jo ikke bare på dagen.......men helst om natten,når jeg ligger og funderer på ting og tang.......hihiiii :) Det kribler jo støtt i fingrene vettu........jeg la jo vekk allt av papir,til tagslagingen,men hva tror du jeg lager nå........6 bilder av decoupage,ligger på gulvet her.......og innimellom rydder jeg i "gamle" varer,som jeg har lagd før.....og vil ha vekk,fordi jeg ikke har lagringsplass. Noe skal det være......jeg skulle jo egentlig la være å produsere da,men det klarer jeg jo selvsagt ikke.....! Så her er det mye på gang,hjertelig velkommen til fullt kaos......! Ha en finfin morgendag,og kos deg :) Klem fra nord.

    SvarSlett